Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:یکی از شاخصه‌های تدابیر فرماندهی استان، بلوک بندی حوزه استحفاضی در یگان‌های اجرایی با استفاده از نیرو‌های کمکی است که به صورت شبانه روز فعالیت می‌کنند و عملکرد آنان به صورت روزانه بازبینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با اجرای طرح‌های هدفمند، افزایش تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در محله‌های استان توانستیم تا حد بسیار زیادی به مطالبات مردمی پاسخ دهیم و رضایتمندی آنان را کسب کنیم.

سرهنگ عزیززاده بیان کرد: در چند روز گذشته و در مقایسه با سال‌های پیش با کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات همراه بوده ایم.

او با قدردانی از تلاش جهادی کارکنان نیروی انتظامی و همچنین همکاری خوب مردم با پلیس، عنوان کرد: یکی از مواردی که دست سارقان را در ارتکاب به این جرم می‌بندد، اعمال روش‌هایی مطمئن برای نگهداری از اموال توسط خود افراد است، زیرا بسیاری از افراد به دلیل بی‌دقتی در نگهداری از اموال، خود به نوعی زمینه‌ساز سرقت اموالشان می‌شوند، در حالی که شاید با کمی دقت و توجه، بتوانند مانع از این اقدام سارقان شوند.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه بیشتر سارقان از بی توجهی شهروندان به نکات و هشدار‌های پلیسی استفاده و نقشه سرقت‌های خود را عملی می‌کنند، از هم استانی‌ها خواست که مراقب اموال خود باشند و براساس دستورالعمل مقابله با شیوع ویروس کرونا از مسافرت‌های غیرضرور بپرهیزند تا در مورد سلامت و امنیت فردی مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جانشین انتظامی مطالبات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجراء شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ماموران کلانترهای ۱۲ با اقدامات تخصصی ۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه موبایل کشف شد، تصریح کرد: متهمان در روند تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899528

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند