Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:21:14 GMT

فرماندار: ورود به اسلام آباد غرب ممنوع است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۹۲۳۱

فرماندار: ورود به اسلام آباد غرب ممنوع است

« جهانبخش حیدری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس مصوبه ستاد مدیریت مقابله با کرونا شهرستان، در راستای پیشگیری بیشتر از شیوع این ویروس از فردا دوشنبه ۹ فروردین، بازار این شهرستان به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

او همچنین گفت: تمام مشاغل به غیر از مشاغل سطح یک شامل مراکز فروش مایحتاج غذایی و خدمت‌رسان شهرستان اسلام آبادغرب به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود و برای بازگشایی آنها پس از یک هفته براساس وضعیت شیوع بیماری کوید ۱۹ در ستاد مقابله با کرونا شهرستان تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسلام آباد غرب با اشاره به پشت سر گذراندن دوره های گذشته پیک بیماری ویروس کرونا در شهرستان گفت: این دوره ها بدون مشارکت و همکاری بازاریان، اصناف و مردم امکان پذیر نبود، لذا باز از همه اقشار می خواهیم برای رفع خطر این بیماری خطرناک و جدی همکاری نمایند و بازار را به مدت یک هفته تعطیل کنند.

حیدری با اشاره به هشدار مکرر مسوولان در خصوص عدم پذیرفتن مهمان و دید و بازدید نوروزی گفت: وضعیت فعلی شهرستان نتیجه نادیده گرفتن هشدارها بهداشتی و این درخواست ها است لذا از همشهریان می خواهیم هرچه زودتر مهمان های خود را راهی و دید و بازدیدهای نوروزی را متوقف کنند، دوباره پروتکل های بهداشتی را با جدیت بیشتر رعایت کنند تا وضعیت به حالت عادی برگردد.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی به شدت بر معابر اصلی و به ویژه ورودی و خروجی های شهر نظارت شدید دارد، گفت: خودروهای داری پلاک غیربومی هرچه زودتر شهر اسلام آباد غرب را ترک کنند و گرنه قطعا اعمال قانون خواهند شد.

حیدری در ادامه گفت: در حال حاضر معابر اصلی و خیابان های اصلی شهر اسلام آباد غرب تحت کنترل و نظارت شدید پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی است.

وی همچنین گفت: ۱۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان این شهر بستری است.

 از امروز ممنوعت‌های تردد وسایل نقلیه در شهرستان‌های اسلام آباد و گیلانغرب که در شرایط قرمز و نارنجی به سر می‌برند، اعمال می‌شود و به جز مشاغل سطح یک، بقیه مشاغل تعطیل می‌شوند. 

۱۱۸بیمار جدید کووید ۱۹ در استان کرمانشاه شناسایی شدند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲۰ بیمار بستری و ۹۸ نفر سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته ۲۱ نفر کاهش یافته است.

«مهدی محمدی» افزود: هم‌اکنون ۲۰۷ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۹ نفر کاهش یافته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ مورد بیمار با علایم کووید ۱۹ بستری و ۶۹ نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی استان کرمانشاه ترخیص شدند.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته یک نفر در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان فوت کرد و تعداد جانباختگان به هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

شهرستان اسلام آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک اسلام آباد غرب بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک اسلام آباد غرب ویروس کرونا ماسک اسلام آباد غرب بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور اسلام آباد غرب روز گذشته کووید ۱۹ یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌