Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس محبوبی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، گفت: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا روز هشتم فروردین ماه امسال ۴۹۳ هزار و ۷۶۶ نفر مسافر از طریق پایانه‌های شهراصفهان  وارد و ۳۱۳ هزار و ۸۴ نفر مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند.

او افزود: در این بازه زمانی جا به جایی مسافران از طریق هشت هزار و ۶۱۱ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا روز هشتم فروردین امسال در مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی ۷۰۰ دستگاه خودرو سبک معاینه و کارت معاینه فنی برای آن‌ها صادر شده است.

محبوبی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۴۸ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند، گفت: در ایام نوروز نیرو‌های مددکاری و مشاوره، مأمور بهداشت برای کنترل مواد غذایی غرفه‌ها و رستوران‌ها، نیرو‌های تعزیرات برای کنترل قیمت غرفه‌ها و نیرو‌های انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌های مسافربری حضور دارند.

او خاطرنشان کرد: از آغاز سفر‌های نوروزی هیچ‌گونه مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه‌های مسافربری شود به وجود نیامد و پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با آمادگی کامل سرویس دهی خوبی به مسافران انجام داد تا مسافران با خاطره‌ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان خدمات گوناگون و متنوعی را در سطح پایانه‌های خود ارائه می‌دهد تا مسافران هیچ‌گونه مشکلی خاصی نداشته و برای استفاده از وسایل و خدمات عمومی راغب شوند، افزود: چشم‌انداز سازمان ایجاد فضای آرام، ایمن، دلنشین، در دسترس، مدرن و ارائه امکانات به روز است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایانه مسافربری نوروز1400 پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد

شهردار منطقه ۱۳تهران ضمن تشریح رویکرد و برنامه‌های این منطقه در سال جاری، از بوستان جنگلی سرخه‌حصار و پایانه شرق تهران به عنوان فرصت‌های آینده شرق تهران نام برد.

به گزارش ایسنا، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران، توجه به مشارکت عمومی و بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه برای تدبیر مسائل شهر را ۲ رویکرد مهم در شهرداری این منطقه برشمرد و اظهار کرد: در این میان، بافت فرسوده، امکانات رفاهی و تفریحی، بوستان‌های محلی، مناطق مسکونی فشرده در حوالی دوشان تپه و پایانه قدیم مسافربری شرق از جمله موارد دارای اهمیت در سال‌های گذشته بوده است.

وی گفت: در راستای غلبه بر برخی از مشکلات قدیمی و تحقق خدمت به شهروندان، با دستور شهردار تهران و پیگیری های مستمر شهرداری منطقه۱۳، توافق بزرگ دوشان تپه به زودی به نتیجه می رسد و با انجام این توافق، خیابان دماوند به پیروزی می رسد و بسیاری از مشکلات این محدوده در شرق تهران کاهش می یابد.

علی‌احمدی افزود: همچنین پایانه جدید شرق (پردیس مسافری شهر تهران) با دستور شهردار تهران، با محوریت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران و پیگیری‌های مکرر منطقه ۱۳ بعد از وقفه طولانی در تکمیل، در این دوره مدیریت شهری فعال و جهت ارتقای کیفیت حمل و نقل و کاهش ترافیک در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد. مجموعه سرخه حصار نیز که در محدوده شهرداری این منطقه قرار دارد، ظرفیت و فضایی مناسب برای شهروندان است و می‌تواند در توسعه گردشگری در شرق پایتخت موثر باشد.

به گفته شهردار منطقه۱۳؛ از مهم‌ترین پروژه‌های غیر مستمر احداثی شهرداری منطقه۱۳ در سال ۱۴۰۳ می‌توان به توسعه فضای تفریحی گردشگری سرخه حصار، احداث سوله چند منظوره شهید دوران، بهسازی معابر اراضی دوشان تپه، احداث رفیوژمیانی خیابان پیروزی، احداث پیاده راه افضلی، احداث اسکان کارگری نواحی دو و سه و اجرای شبکه آبیاری تحت فشار و احداث مرکز فوریت‌های امدادی در بوستان جنگلی سرخه حصار، ادامه بازسازی و تغییر کاربری ساختمان‌های اراضی ساصد اشاره کرد.

علی احمدی تصریح کرد: همچنین طرح "من شهردارم" نیز نقش تعیین کننده‌ای در بودجه ۱۴۰۳ منطقه۱۳ دارد که در این راستا ۱۲۸ پروژه در حوزه‌های خدمات شهری، ترافیک، فنی و عمرانی، اجتماعی و فرهنگی با مشارکت شهروندان اجرایی می‌شود.  علاوه بر این ۴۰ برنامه مناقصه و کمیسیون نیز در قالب انعقاد قرارداد نواحی و چاپ مناقصه پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته، فرصت‌های مستعد رشد در محلات مختلف منطقه شناسایی شده که در نظر داریم با استفاده از ظرفیت سازمان‌های دخیل، سازوکارهای لازم برای جذب سرمایه‌های خرد و کلان فراهم کنیم که در این زمینه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های منطقه۱۳ این نیازها را شناسایی و پیگیری می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری