Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:08:10 GMT

روند کاهشی دما در اصفهان/ توفان آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۹۳۹۳

روند کاهشی دما در اصفهان/ توفان آرام گرفت

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی در سطح استان اصفهان، اظهار داشت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید در مناطق جنوب و شرق استان امروز پدیده غالب است و در نواحی شرقی خیزش گرد و خاک را شاهد هستیم اما به شدت روزهای گذشته نیست.

وی افزود: جوی به نسبت پایدار از فردا دوشنبه در استان حاکم می‌شود و دمای هوا در بسیاری از مناطق تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به افت محسوس دما لازم است کشاورزان و باغداران برای جلوگیری از تنش دمایی محصولات و خسارات احتمالی تمهیداتی در نظر گیرند.

آقایی با اشاره به کاهش سه تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد که گرم‌ترین منطقه استان تا فردا است.

وی اضافه کرد: بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5177101

منبع: مهر

کلیدواژه: توفان وزش باد اصفهان کاهش دما هواشناسی اصفهان ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه تردد وسایل نقلیه خطبه های نماز جمعه مسافران نوروزی گرگان اردبیل وزش باد تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بوشهر سانحه تصادف گردشگری درجه سانتی گراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گیلان خنک می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: این جو پایدار تا اواخر وقت امروز در استان مستقر است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: چهارشنبه و پنجشنبه با نفوذ تدریجی سامانه کم وبیش ناپایدار افزایش ابر و و بارش پراکنده باران برای استان پیش بینی شده است.
محمد دادرس با اشاره به اینکه از فردا تا پایان هفته رگبار باران در بعضی مناطق شدید است گفت: رعد و برق و تگرگ دور از انتظار نیست.
وی با اشاره به اینکه دریا امروز برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است اضافه کرد: از فردا تا پایان هفته بااحتیاط مناسب است.
مدیرکل هواشناسی گیلان به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای هوای شهر رشت مرکز استان ۲۵ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۰ درصد است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۸ درجه سلسیوس و لوشان با دمای ۳۲ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت