Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به امضای سند همکاری راهبردی بین ایران و چین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا امروز راهبردش این بوده که از همه ظرفیت‌های داخلی و بین‌المللی البته با حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور استفاده کند.

وی بیان کرد: متاسفانه عده‌ای فقط به غرب توجه می‌کنند و نگاه یکجانبه گرایانه‌ای دارند اما مسلم است ما باید از نگاه صرف به غرب دوری کنیم و ظرفیت‌های سایر کشورها را هم مورد توجه جدی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راهبرد نگاه به ظرفیت‌های شرق هم باید مورد توجه قرار گیرد  والبته ما باید مراحل قانونی را هم در این مساله مورد توجه قرار دهیم.

عزیزی افزود: مطابق با قانون هر گونه معاهده و توافقنامه با کشورهای خارجی باید به تصویب مجلس برسد و مجلس باید بر آن مهر تایید بزند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت هنوز درباره سند ایران و چین چیزی به مجلس ارائه نکرده و مجلس در جریان کم و کیف این  قرارداد نیست. قطعا باید این سند به مجلس شورای اسلامی ارائه شود تا نمایندگان از جرئیات آن اطلاع داشته باشند.

وی تاکید کرد: البته اصل نگاه و رویکردی که باید به ظرفیت‌های شرق هم توجه کرد، کاملا درست است و ما مدت ها بود به دولت‌مردان تاکید می کردیم نگاه صرف به غرب را کاهش دهند و ظرفیت سایر کشورها از جمله ظرفیت شرق را مورد توجه قرار دهند، چراکه توجه به ظرفیت‌های شرق جهت مقابله با نظام سلطه کاملا ضروری است.

عزیزی گفت: در مجموع این رویکرد که ما نگاه صرف به غرب را کاهش داده و ظرفیت های جهان شرق را هم مورد توجه قرار دهیم کاملا مطلوب است و  قرارداد همکاری بین ایران و چین از این لحاظ امری مطلوب و مورد توجه است.

کد خبر 5177066 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم عزیزی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران سند همکاری ایران و چین وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی محمد جواد ظریف سند همکاری ایران و چین سعید خطیب زاده مجلس شورای اسلامی برجام هیئت دولت تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ایران پیام تبریک مقام معظم رهبری وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا مورد توجه قرار ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • قدمت «دروازه نفته» ممکن است به پیش از اسلام برسد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است