Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هشتم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۴۲۱۸.....۹۳۰: با سلام لطفا در مورد قرارداد ۲۵ ساله ایران با چین نشست خبری بگذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نمی‌دانیم خوب است یا بد.

۷۲۲۱.....۹۱۲: سلام در مورد گرانی بیش از حد قیمت خودرو کارخانه بررسی کنید. واقعا یکی نیست رسیدگی کند؟ ماهیانه قیمت‌ها بالا می‌رود.

۱۰۲۳....۹۱۰:سلام ما به تازگی تعویض پلاک رفتیم و یک پلاک جدید گرفتیم، ولی متاسفانه سوابق قبلی پلاک پاک نشده و پلاک دارای خلافی و عوارض تردد بود حالا هر ارگانی که مراجعه می‌کنیم می‌گویند به ما مربوط نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۱۲۵۸....۹۱۸: سلام خواهش می‌کنیم پیگیر نتایج مصاحبه‌های استخدامی آموزش و پروش باشید واقعا سازمان سنجش توی این زمینه کم کاری کرده دو ماه شده، تشکر

۸۷۳۰....۹۱۵: سلام، جان عزیزتان پیگیری کنید تا نتایج آزمون استخدامی را سازمان سنجش اعلام کنند تا تکلیفمون مشخص شود، خواهش می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید، الان ۶۰ روز است که منتظر هستیم.

۸۶۹۲....۹۱۵: سلام.لطفابرای زودتراعلام شدن نتایج مصاحبه آموزش پرورش از سازمان سنجش پیگیری کنید، نتایج بدست سنجش رسیده است
درابتداگفتن اواخراسفندنتایج اعلام می شود اما الان شده آخرفروردین واقعابرای کسانی که این همه مدت صبرکردند ظلم هست لطفاپیگیری کنیدزودتراعلام کنند. باتشکرازشما

۴۶۰۸....۹۱۸: سلام لطفا پیگیری کنید در مورد نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش پرورش در سال ۹۹ الان یک ماه استرس دارم، ولی سنجش اعلام نتایج نمی‌کند به خدا خواب ندارم از بلاتکلیفی. چند ساله بیکارم، ولی این دو ماه بلاتکلیفی و انتظار خیلی از نظر روحی تاثیر گذاشته و دارم بیمار می‌شوم فقط هم من نیستم خیلی از بچه‌ها همین وضعیت دارند. تورو خدا پیگیری کنید اول خدا و بعد امیدم به شماست. یا علی

۳۵۵۶....۹۱۶: با سلام لطفا پیگیر نتایج هشتمین استخدامی دستگاههای اجرایی آموزش و پرورش باشید چند هزار خانواده منتظر هستند
خیلی ممنونم

۱۷۷۴....۹۱۸: سلام. آموزش وپرورش بعد از دو ماه نتایج مصابه استخدامی رو اعلام نکرده به خاطر رضای خدا پیگیری کنید.

۳۶۱۵....۹۱۱: سلام ببخشید چرا جواب‌ها را سازمان سنجش روی سایت قرار نمی‌دهد. ما واقعا در بلاتکلیفی هستیم.

۴۰۲۲....۹۱۵: با سلام خسته نباشید لطفا نتایج مصاحبه زودتر اعلام کنید خسته شدیم دیگه این قدر استرس کشیدیم.

۹۳۸۷.....۹۱۷: باسلام لطفا نتایج نهایی آپ آزمون استخدامی رو سریعتر اعلام کنید.

۶۳۵۴....۹۹۰:باسلام جواب مصاحبه استخدامی آموزش وپرورش چه زمانی اعلام می‌شود؟ دلیل این همه تعلل وتاخیر چیست؟

۷۲۵۹....۹۰۵: جواب این آزمون آموزش و پرورش قرار بود اواخر اسفند اعلام شود که به اواخر فروردین موکول شده و موجب سردرگمی داوطلبان این آزمون برای دیگر ازمون‌های استخدامی شده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۲۴۳۲....۹۱۸: سلام وقت بخیر لطفا در مودر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش پیگیر باشید که زودتر اعلام شود واقعا جمع زیادی از داوطلبان در سردرگمی هستند.

۷۲۲۱.....۹۱۲: سلام در مورد گرانی بیش از حد قیمت خودرو کارخانه بررسی کنید. واقعا یکی نیست رسیدگی کند؟ ماهیانه قیمت‌ها بالا می‌رود.

۱۰۲۳....۹۱۰:سلام ما به تازگی تعویض پلاک رفتیم و یک پلاک جدید گرفتیم، ولی متاسفانه سوابق قبلی پلاک پاک نشده و پلاک دارای خلافی و عوارض تردد بود حالا هر ارگانی که مراجعه می‌کنیم می‌گویند به ما مربوط نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان آزمون استخدامی استخدامی آموزش خواهش می کنم پیگیری کنید سازمان سنجش سلام لطفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات

آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» فردا _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن سال گذشته انجام و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

کد خبر 749950

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات