Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۲ در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

*ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ناظر این جلسه تمرینی بود.

*ابتدا بازیکنان زیر نظر مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز تیم، با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه به گرم کردن پرداختند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*دروازه‌بان هم زیر نظر داود فنایی، تمرینات ویژه گلری را انجام دادند.

*بازیکنان در بخش بعدی تمرین به پاسکارهای کوتاه، ترکیبی و پاسکاری‌های تحت فشار روی آوردند.

*فوتبال درون تیمی، مرحله بعدی تمرین بود که با انتقال نکات لازم از سوی یحیی گل محمدی و اعضای کادر فنی همراه شد.

*در تمرین امروز که حدود ۶۵ دقیقه به طول انجامید، همه بازیکنان بجز ملی‌پوشان بدون مصدومیت، دستورات کادر فنی را به مورد اجرا گذاشتند.

* شکوری همچنین در کنار زمین، صحبت‌هایی با سرمربی و مدیر تیم داشت که طی آن، آخرین شرایط تیم، بازیکنان و برنامه‌های پیش رو، هماهنگ شد.

*در پایان تمرین و در وقت‌های اضافه آن، چند بازیکن از جمله؛ شهریار مغانلو، مهدی ترابی، امید عالیشاه و مهدی مهدی‌خانی به همراه دروازه‌بان‌های تیم در زمین ماندند و ضربات کاشته و ایستگاهی را مرور کردند.

شاگردان یحیی گل محمدی شنبه هفته آینده در هفته نوزدهم لیگ برتر میهمان پدیده هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تمرین پرسپولیس حضور شکوری در تمرین پرسپولیس پرسپولیس کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس راهی اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.
سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

کد خبر 6088649 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان