Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۲ در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی در شرایطی زیر نظر کادر فنی آغاز شد که معاون اجرایی باشگاه ناظر این جلسه تمرینی بود.

ابتدا بازیکنان زیر نظر مظاهر رحیم‌پور، مربی بدنساز تیم با انجام حرکات کششی، نرمشی و دو‌های کوتاه به گرم کردن پرداختند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان ها هم زیر نظر داود فنایی، تمرینات ویژه را انجام دادند.

بازیکنان در بخش بعدی تمرین به پاسکاری‌های کوتاه، ترکیبی و تحت فشار روی آوردند.

فوتبال درون تیمی، مرحله بعدی تمرین بود که با انتقال نکات لازم از سوی یحیی گل محمدی و اعضای کادر فنی همراه شد.

در تمرین امروز که حدود ۶۵ دقیقه به طول انجامید، همه بازیکنان به جز ملی‌پوشان بدون مصدومیت، دستورات کادر فنی را اجرا کردند.

ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و تمرینات تیم را از نزدیک به نظاره نشست.

وی همچنین در کنار زمین، صحبت‌هایی با سرمربی و مدیر تیم داشت که طی آن، آخرین شرایط تیم، بازیکنان و برنامه‌های پیش رو، هماهنگ شدند.

در پایان تمرین و در وقت‌های اضافه آن، چند بازیکن از جمله شهریار مغانلو، مهدی ترابی، امید عالیشاه و مهدی مهدی‌خانی به همراه دروازه‌بان‌های تیم در زمین ماندند و ضربات کاشته و ایستگاهی را مرور کردند.

بیشتر بخوانید

پیروانی: شوکه نشدیم و منتظر برخی شیطنت‌ها بودیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تمرین پرسپولیس پرسپولیس تهران لیگ برتر فوتبال کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد