Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@08:20:55 GMT

کرونای انگلیسی در کرمانشاه در حال اوج گرفتن است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۰۰۱۴

کرونای انگلیسی در کرمانشاه در حال اوج گرفتن است

بازوند از افزایش تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی در استان خبرداد و گفت: فردا در نشست ستاد استانی کرونا برای اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های جدید برای مقابله با این ویروس مرگبار تصمیم گیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در كرمانشاه؛ « هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه  گفت: بر اساس نمودارهای ارائه شده در جلسه ستاد ملی کرونا، وضعیت کرمانشاه چندان مناسبی نیست و آمار مبتلایان به ویروس انگلیسی با شیب بالایی در حال افزایش است و همچنین متاسفانه وضعیت شهر اسلام آباد قرمز و شهر گیلانغرب نیز نارنجی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تداوم این وضعیت را بسیار نگران کننده دانست و خاطر نشان کرد: بررسی های انجام شده نشان می دهد که متاسفانه کمتر از ۵۰ درصد مردم استان پروتکل‌ها رعایت می کنند و بازدیدهایی هم که از شهر کرمانشاه و شهرستان‌ها داشته‌ام بیانگر همین موضوع است.

 

مدیر ارشد استان تاکید کرد: این وضعیت هشدار دهنده نشانگر این است که کرمانشاه در آستانه یک پیک بسیار خطرناک است که باید برای کنترل آن تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

 

بازوند تصریح کرد: در نشست ستاد استانی کرونا برای اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های جدید برای مقابله با این ویروس مرگبار تصمیم گیری می‌کنیم و از مردم می خواهیم نسبت به خطرات این ویروس مرگبار انگلیسی بی تفاوت نباشند زیرا اگر وضعیت به این شکل تداوم پیدا کند شاهد وضع محدودیت های بیشتر و همچنین آسیب بیشتر به معیشت مردم و اقتصاد استان خواهیم بود.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونای انگلیسی اعمال محدودیت کرونایی رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش مبتلایان به کرونا استاندار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: همچنین بهترین زمان تزریق این واکسن برای زنان در سن ۹ تا ۲۶ سالگی و برای مردان ۹ تا ۲۱ سالگی بیان شده است.

دکتر شیما نصراله‌الحسینی افزود: متقاضیان این واکسن می‌توانند با در دست داشتن نسخۀ متخصصین بیماری‌های عفونی یا زنان به واحد امور دارویی مدیریت غذا و دارو مراجعه نمایند و پس از دریافت حواله، به داروخانه‌های مشخص شده جهت خرید و دریافت واکسن مراجعه نمایند.

او گفت: ویروس پاپیلوم انسانی یا HPV، از طریق تماس بین پوست افراد انتقال می‌یابد و معمولا آلودگی در مردان و زنان، علائمی از قبیل سوزش، درد و یا خارش ایجاد نمی‌کند و به همین دلیلی اکثر افراد نسبت به آلودگی خود بی‌اطلاع هستند.

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: برخی از گونه‌های ویروس می‌توانند منجر به ایجاد زگیل تناسلی و گونه‌های پرخطر عامل ایجاد کننده سرطان دهانه رحم، مقعد و سرطان‌های سر و گردن (خصوصا دهان و حلق) هستند که نیاز به پیشگیری و انجام آزمایش‌های غربال‌گری را ضروری می‌سازد.

دیگر خبرها

  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید