Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین، «گودزیلا علیه کونگ» با فروش ۲۱.۵ میلیون دلاری (۱۴۰ میلیون رنمینبی) در روز جمعه، عنوان پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی اکران شده در چین در دوران کورنا را از آن خود کرد.

این فروش از ظرفیت ۷۵ درصدی سینماها کسب شده است. ظرفیت سینماهای چین به دلیل کرونا با ۲۵ درصد کاهش فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که به کارگردانی آدام وینگارد ساخته شده بیشترین پیش فروش فیلم (۴۵ میلیون رنمینبی) را هم به دست آورده و در این زمینه دو برای «تنت» بلیت پیش فروش کرده است.

البته فیلم «تنت» کریستوفر نولان پیش از این در روز افتتاحیه‌اش در سینماهای چین با فروش ۵۷ میلیون رنمینبی، عنوان پرفروش‌ترین فیلم ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را تا اینجا از آن خود داشت.

«گوزدیلا در برابر کونگ» قرار است در آمریکای شمالی از چهارشنبه (۳۱ مارس) راهی سینماها شود.

الکساندر اسکارشگرد، میلی بابی بروان، ربکا هال، برایان تیری هنری، شون اوگوری، ایزا گونزالس، جولیان دنیسون بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 5177121

منبع: مهر

کلیدواژه: سینمای چین آمار فروش فیلم باکس آفیس محمد ابوالحسنی فیلم سینمایی تئاتر ایران فیلم بازی در نوروز 1400 نوروز ۱۴۰۰ دیرین دیرین روز ملی هنرهای نمایشی درگذشت چهره ها موسیقی نواحی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی موزه سینما نیمه شعبان فیلم اقتباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد

سیدعباس هاشمی‌منش با رای اعضای مجمع، به‌عنوان رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای‌ رزمی به مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ به ریاست سید محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و هاشمی سیاوشانی معاون امور مجامع دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این مجمع حضور داشتند.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه یافت.

در نهایت سید عباس هاشمی‌منش با ۳۶ رای از ۴۸ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

سید مجتبی شیرزادی ۱۲ رای بدست آورد.

رضا حیدری پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی، عهده‌دار سرپرستی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 749701

دیگر خبرها

  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • جم رکورد فروش را شکست
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • استقبال خوانندگان از کتاب پر فروش ترگل
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • (ویدیو) وحید شمسایی: دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌ها را زدند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند