Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تهران با افت ۱.۵درصدی مواجه شد و به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.

«شتران» برخلاف روز گذشته با افت قیمت رو به رو شد. همچنین گروه فرآورده‌های نفتی سومین گروه با بیشترین خروج پول حقیقی ثبت شد. این نماد معاملات خود را متعادل آغاز کرد و پس از دقایقی به صف فروش نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صف دو مرتبه برچیده شد. با این حال پایان معاملات امروز «شتران» با صف فروش ۱۸میلیونی همراه شد.

سهام شرکت پالایش نفت تهران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۰۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۱۴۶میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۰۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شتران» به رقم ۱۳۸میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۴درصد از سهام شرکت پالایش نفت تهران را حقیقی‌ها و ۱۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۳۶میلیون برگه سهم (۹۹درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد یک میلیون سهم (یک درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین روش عرضه‌های اولیه بورس در سال ۱۴۰۰ تغییر می‌کند اولین روز کاری۱۴۰۰ با رشد شاخص کل همراه بود/ نمای پایانی بورس(۷فروردین) بسته خبری اولین هفته سال ۱۴۰۰/ از تغییر روش عرضه‌های اولیه تا توصیه به سهامداران خرد غیرممکن است رییس کل بانک مرکزی گفته باشد نرخ سود را به خاطر بورس بالا نبردیم/ وقتی کسی تورم را ۲۲درصد هدف‌گذاری می‌کند نمی‌تواند نرخ سود بالای ۲۲درصد تعیین کند اولین روز کاری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۰ چگونه خواهد بود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت پالایش نفت تهران شتران سهام شرکت پالایش نفت تهران بورس شتران پالایش نفت تهران سهام شتران برجام پالایش نفت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) با یک‌هزار و ۷۰ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟