Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:10:11 GMT

دستگیری جاعلان برگ تردد در اشنویه

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۰۳۲۱

دستگیری جاعلان برگ تردد در اشنویه

سرهنگ طالب قلیزاده در این زمینه اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در عین بازجویی از خودروهای در حال خروج از شهر متوجه جعلی بودن برگه‌های تردد رانندگان شده که بلافاصله با هوشیاری و پیگیری موضوع در اسرع وقت جاعلان اسناد را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی محل تکثیر و انتشار و فروش برگه‌ها پلمپ شد.

فرمانده انتظامی اشنویه افزود: در محل فروش اسناد جعلی ۲۰ برگه جعلی کشف و ضبط شد و همچنین در این خصوص چهار متهم دستگیر که در باز جویی های پلیس این افراد به جعل کردن مجوز برگه‌های تردد با مهر و امضای فرمانداری اشنویه اعتراف و با حکم مقام قضائی روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی‌زاده در ادامه از کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در ایام نوروز موضوع را مدنظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی اشنویه افزود: در این رابطه یک قاچاقچی سابقه‌دار دستگیر و یک دستگاه خودرو پیکان وانت نیز توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

وی از همکاری و تعامل مردم با عوامل انتظامی در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با شماره تلفن ۱۱۰ تماس و عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیروهای انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

کد خبر 5177160

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی مجوز تردد جعل اسناد ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه تردد وسایل نقلیه خطبه های نماز جمعه اردبیل مسافران نوروزی گرگان وزش باد تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بوشهر سانحه تصادف گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح امنیت محله محور شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی، در در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی گفت: در این طرح که از تمام توان و ظرفیت کلانتری‌های شهرستان بهره برداری شده بود سرانجام ۴۸ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهمان متواری سوابقی مانند نگهداری و توزیع مواد مخدر، سرقت، نزاع و درگیری و برهم زدن نظم عمومی را داشته که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6098163

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان