Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالدو همچنان 7 گل با رکورد گلزنی علی دایی در بازی های ملی فاصله دارد.

شب گذشته، تیم ملی پرتغال در دور مقدماتی جام جهانی به مصاف صربستان رفت که این دیدار با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید. کریستیانو رونالدو در دقیقه 93 موفق به گلزنی شد اما کمک داور اعتقادی به عبور توپ از خط دروازه نداشت. همین موضوع باعث شد تا رونالدو تا او بازی را رها کرده و با پرتاب کردن بازوبند کاپیتانی از زمین خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی همچنان با به ثمر رساندن 109 گل، آقای گل بازی های ملی است و رونالدو برای رسیدن به این رکورد باید 7 گل دیگر به ثمر برساند. همین موضوع سوژه جدید عمر مومنی، کاریکاتوریست سایت گل شده است:

کاریکاتور عمر مومنی

 

اخبار داغ 

راز کرونای استقلالی ها برملا شد! به بهانه درگذشت ناگهانی آزاده نامداری؛ چالش خانم گزارشگر! | فیلم و گفتگو آزاده نامداری: مردم شب اول مرگ مرا تنها نگذارید ! + عکس محل کشف جسد ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لیونل مسی از فرقه قاتلین / کاریکاتور کریستیانو رونالدو خواهان بازنشستگی در رئال مادرید؛ در مادرید ام باپه و هالند را ترجیح می دهند 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر

نگاهی داریم به تیم هایی که بیشترین گل را در وقت های تلف شده به ثمر رسانده اند.

طرفداری | لیورپول در فصل جاری بهترین آمار را از نظر گلزنی در وقت های تلف شده بازی دارد.

به گزارش ترنسفرمارکت، گل هایی که در وقت های تلف شده بازی به ثمر می رسند یا چیزی را تغییر نمی دهند یا تاثیری بسیار زیاد روی نتیجه بازی دارند و البته که هیجان بیشتری نسبت به گل هایی که در وقت های قانونی زده می شود، به هواداران منتقل می کنند. در بین ده لیگ برتر اروپا در مجموع تمامی رقابت های فصل جاری، لیورپول از این نظر بهترین عملکرد را داشته و 17 گل در وقت های تلف شده به ثمر رسانده است. پس از لیورپول، بایرلورکوزن با 15 گل قرار دارد. 10 تیم برتر از این حیث، به شرح تصویر زیر هستند.

رکوردداران گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟