Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در 9 روز نخست جشنواره امدادنوروزی، شرکت امداد خودرو ایران بیش از 25 هزار مورد خدمت امدادی به هموطنان در سراسر کشور ارایه کرده است.
از 26 اسفند تا چهارم فروردین سال 1400، هم‌زمان با اجرای جشنواره امداد نوروزی، 25 هزار و 364 مورد امداد خودرویی در اقصی نقاط کشور ارایه شده که بیش از 70 درصد آن در قالب خدمات امداد بالینی سریع بوده که با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، خدمات غیرحضوری در اولویت شرکت امداد خودرو ایران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمارها نشان می‌دهد در بازه زمانی یاد شده، علی‌رغم رشد بیش از دو برابری تعداد خدمات امدادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، زمان انتظار امدادخواهان برای حضور تیم امدادی و ارایه خدمات حدود 23 دقیقه به ثبت رسیده که حکایت از چابکی و سرعت بالا در ارایه خدمات امدادی ایران‌خودرو دارد.
همچنین مشاوره فنی تلفنی از سوی کارشناسان مستقر در مرکز پاسخگویی امداد خودرو ایران نیز در 9 روز نخست جشنواره امدادنوروزی، با میانگین روزانه 75 مورد تماس، حدود 680 مورد بوده که با رضایت امدادخواهان همراه شده است؛ در مشاوره‌های فنی تلفنی، کارشناسان با ارایه مشاوره فنی به امدادخواه کمک می‌کنند تا بدون نیاز به اعزام تیم امدادی، در اسرع وقت به رفع ایراد و راه‌اندازی خودرو اقدام کند.
یکی از خدماتی که در نوروز امسال نیز مانند سال گذشته به صورت ویژه در سبد خدمات شرکت امداد خودرو ایران قرار گرفت، ارایه خدمت به شهروندان ناشنوا بود که چند مورد درخواست از سوی این هموطنان به ثبت رسید که توسط بزرگ‌ترین ناوگان امدادخودرویی کشور به این درخواست‌ها به صورت ویژه رسیدگی شد که سبب رضایت این عزیزان شد.
درگاه‌های درخواست امداد از طریق وب سایت www.096440.com، شماره سراسری 096440 و همچنین اپلیکیشن ایساکو بوده که هموطنان در صورت نیاز در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند درخواست خدمات امدادی خود را ثبت کنند.
ایکوپرس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امداد خودرو ایران جشنواره امداد خدمات امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌ رسان استان تا روز جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.

کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود    

دیگر خبرها

  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز