Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@18:51:21 GMT

تمرین اضافی برای ستاره های پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۰۷۵۸

تمرین اضافی برای ستاره های پرسپولیس

شاگردان یحیی گل محمدی امروز نیز تمرینات خود را برای تقابل با پدیده ادامه دادند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها که خود را برای دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل پدیده و بازپس گیری صدر جدول آماده می کنند، امروز نیز همچون روزهای گذشته از ساعت 12 در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات خود را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در این جلسه تمرینی ابتدا سرخپوشان زیر نظر مربی بدنساز خود یعنی مظاهر رحیم پور کارهای کششی و نرمشی را انجام داده و پس از دو های کوتاه به گرم کردن خود پرداختند تا سپس تمرینات تاکتیکی را زیر نظر کادرفنی انجام دهند.

 


پرسپولیسی ها سپس تمرینات اصلی را از سر گرفته و پس از حدود 70 دقیقه تمرین که شامل پاس کاری های کوتاه، ترکیبی و تحت فشار بود، به فوتبال درون تیمی پرداختند.


در این جلسه تمرینی به جز بازیکنان ملی پوش، سایر نفرات در اختیار کادرفنی قرار داشتند که پس از پایان تمرین، چند بازیکن از جمله؛ شهریار مغانلو، مهدی ترابی، امید عالیشاه و مهدی مهدی‌خانی به همراه دروازه‌ بان‌های تیم در زمین ماندند و به تمرینات اضافه پرداختند. آنها ضربات کاشته و ایستگاهی را مرور کردند.

 


ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که ناظر این جلسه تمرینی بود، در کنار زمین، صحبت‌هایی با سرمربی و مدیر تیم داشت که طی آن، آخرین شرایط تیم، بازیکنان و برنامه‌های پیش رو، هماهنگ شد.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • نتیجه کل‌کل با عبدالکریم حسن؛ هر دو دست دروازه‌بان جوان پرسپولیس شکست!
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد