Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه بویراحمد گفت: آنچه برای ما مهم است برگزاری یک انتخابات آرام و سالم به دور از هرگونه حواشی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز اولین دوره توجیهی و آموزشی مسئولان هیئت های اجرایی انتخابات۱۴۰۰شهرستان لنده با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار، معاون و بخشداران مرکزی و موگرمون، نماینده دادستانی شهرستان لنده و هیئت های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه فرماندار شهرستان لنده با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات در ایران به عنوان یکی از مهمترین ارکان قدرت ملی است که باید به بهترین سبک ممکن و با حضور حداکثری مردم با شکوه هرچه تمام تر برگزارشود.

 

تورج رزمجو افزود: انتخابات به عنوان مهمترین رکن تصمیم گیری مردم برای تعیین سرنوشت خود است که وظیفه ما فراهم کردن زمینه های لازم برای حضور مردم پای صندوق های رای و صیانت از رای مردم است.

وی تصریح کرد: رای مردم به فرموده مقام معظم رهبری حق الناس است و ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات باید زمینه مشارکت و دفاع از حق و حقوق مردم را یک تکلیف بدانیم.

 

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام از کاندیدای شورای های شهر در استان در هفته قبل به اتمام رسید و از امروز نیز ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت آغاز شده است و از هفته بعد نیز ثبت نام شورای های روستایی به صورت اینترنتی و حضوری در ستاد انتخابات شهرستان ها اجرایی خواهدشد.

فتاح محمدی افزود: برابر دستورالعمل ستاد انتخابات کشور کسانی که از بستگان درجه یک در شوراهای شهر اقدام به ثبت نام کردند نمی توانند عضو هیئت های نظارت و یا اجرایی باشند و فرد علی البدال باید جایگزین فرد در این هیئت ها باشد.

وی گفت: تامین حفظ و امنیت انتخابات برعهده نیروی انتظامی است و برای تامین نیروی انسانی لازم برای شعب اخذ رای نیز تهمیدات لازم در شورای تامین اتخاذ شده و خواهدشد.

 

وی افزود: آنچه برای ما مهم است برگزاری یک انتخابات آرام و سالم به دور از هرگونه حواشی  است که در این حوزه نیز قوه قضائیه با تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی نیز آماده همکاری همه جانبه است و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی قطعا قاطعانه برخورد لازم را خواهند داشت.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان فرماندار در حوزه انتخابیه توسط شخص فرماندار و باید افرادی باتجربه و دارای صلاحیت های لازم برای مدیریت امر در شعب اخذ رای باشند و در این زمینه باید فرمانداران نیز تهمیدات لازم را به کار ببرند و از گماردن افراد کم تجربه و فاقد صلاحیت های لازم خودداری کنند.

 

در ادامه نیز غلامی نماینده دادستانی شهرستان لنده به بیان تذکرات و تخلفات انتخاباتی پرداخت و از برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفین روند اجرایی انتخابات در هر سطح و حوزه ای که باشند خبرداد.

در ادامه نیز رسولی از کارشناسان ستاد انتخابات استان ضمن بیان تذکرات انتخابات و فرآیند اجرای دستورالعمل ها نکاتی را بیان و به سوالات حاضرین نیز پاسخ گفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه شهرستان لنده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس