Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان این مسابقه که از هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های گیلان برگزار شد، تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت در یک بازی برتر با نتیجه ۶ بر یک حریفش را شکست داد تا پرگل ترین دیدار این هفته ثبت شود.

در این دیدار سپیدرودی ها برتر از حریف خود ظاهر و با کسب یک پیروزی پرگل یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها باقی ماند و همچنان در تعقیب صدرنشین این مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی مهم برگزار شده تیم های فوتبال نوجوانان فرهنگ ایثار بندر آستارا و شهرداری فومن رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال نوجوانان فرهنگ ایثار آستارا با نتیجه یک بر صفر صدرنشین این مسابقات را مغلوب کرد.

همچنین در سایر دیدارهای انجام شده، تیم فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان با نتیجه سه بر ۲ تیم الماس اسالم را مغلوب کرد و تیم فوتبال نوجوانان مهرآوش بندرانزلی با نتیجه ۲ بر یک صنعت چای رودسر را شکست داد.

در دیگر مسابقات انجام شده این هفته نیز تیمنوجوانان بنیادکار پره سر با نتیحه ۲ بر یک برابر تیم کشاورز املش به برتری رسید و دیدار تیم های فوتبال نوجوانان دخانیات گیلان و آینده سازان سیاهکل با نتیجه مساوی سه بر سه خاتمه یافت.

در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن با کسب ۱۵ امتیاز همچنان صدرنشین است، سپیدرود رشت با ۱۳ امتیاز در مکان دوم قرار دارد، تیم فوتبال نوجوانان الماس اسالم نیز با ۱۰ امتیاز در مکان سوم قرار دارد، تیم های فراز لاهیجان و صنعت چای رودسر با ۹ امتیاز  در رتبه های بعدی جدول قرار دارند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور تیم فوتبال نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد