Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@02:26:24 GMT

۱۵۲ هزار برگ جریمه برای رانندگان متخلف در ایلام صادر شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۱۱۹۷

۱۵۲ هزار برگ جریمه برای رانندگان متخلف در ایلام صادر شد

سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد در دوره مشابه سال ماقبل ۱۴۷ هزار و ۱۲۱ مورد بوده است.

وی افزود: هفت پاسگاه پلیس راه در سطح استان ایلام وجود دارد که شامل پاسگاه ایلام - اسلام آباد ، ایلام - کرمانشاه ، پلیس راه استان ، ایلام - مهران ، دره شهر - پلدختر ، آبدانان - دشت عباس و دهلران - اندیمشک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین تخلف های ثبت شده از سوی رانندگان خاطی در پاسگاه های ایلام - اسلام آباد با ۳۵ هزار و ۷۲۰ مورد و پاسگاه ایلام - کرمانشاه با ۳۴ هزار و ۲۰ مورد بوده است.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: همچنین طی مدت یادشده کمترین تخلف نیز در پاسگاه آبدانان - دشت عباس با ۱۰ هزار و ۱۱۷ مورد و دره شهر پلدختر با ۱۷ هزار و ۷۲۸ مورد به ثبت رسیده است.

سرهنگ همتی زاده سرعت غیرمجاز ، نبستن کمربند ایمنی ، سبقت غیرمجاز ، نقص فنی و تجاوز به چپ را از مهم ترین تخلفات کنترل شده در این مدت عنوان کرد.

وی با اشاره به وجود ۶۵ نقطه حادثه خیز در مسیرهای مواصلاتی استان بر لزوم حذف این نقاط برای کاهش حوادث جاده ای و بالاترین ایمنی مسیرها تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها جریمه خودرو پلیس راهور ناجا استان ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جریمه خودرو پلیس راهور ناجا استان ایلام جریمه خودرو پلیس راهور ناجا استان ایلام اخبار کنکور پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید

«سیدزاهدین چشمه خاور» روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود بارش های شدید در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در هفت محور ارتباطی از شهرهای استان بارش باران گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، مجموع نیروهای راهدار درگیر را ۹۱ نفر اعلام کرد و گفت: برای انجام این ریزش برداری ۷۳ دستگاه دستگاه ماشین آلات بکار گیری شد.

چشمه خاور بیان کرد: تم عملیاتی از راهداری ایلام با ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفر با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

سیستم بارشی از اواخر روز سه شنبه وارد استان شده و فعالیت آن به تناوب تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا