Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این پویش در قالب ویژه‌برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ با عنوان «فصل دل‌تکانی» با هدف معرفی مکان‌های گردشگری شهر تهران و ترغیب شهروندان به بازدید از این اماکن برگزار می‌شود.

گردشگری امروزه یکی از مسایل مهم و موثر اقتصادی و یکی از عوامل برجسته ارتباط اجتماعی و فرهنگی است؛ در این میان ابنیه‌های تاریخی، به دلیل نمایش هویت شهرها، از ارزش بسیاری جهت هویت بخشی به شهر برخوردار هستند که در راستای تحقق این مهم در حوزه معرفی اماکن دیدنی و گردشگری کلان‌شهر تهران و ترغیب شهروندان با بازدید از آنها، پویش «تهران با تو» به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه پنج و به همت فرهنگسرای ‌فردوس در قالب مسابقه عکاسی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراحل شرکت در پویش «تهران با تو»

الف) علاقه‌مندان با انتخاب مکان (ترجیحا نزدیک‌ترین نقطه به محل سکونت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم تردد کمتر در سطح شهر) و ثبت عکس موضوعی از زاویه دید دوربین عکاسی و یا تلفن همراه به نحوی که سوژه مدنظر یعنی معرفی مکان گردشگری شهر و تصویر فرد با لبخند و ماسک (طرح لبخند باید روی ماسک کشیده شود) در کنار ساختمان و یا مکان و ابنیه گردشگری در قاب عکس نمایان باشد، امکان شرکت در این پویش و مسابقه را خواهند داشت.

ب) شرکت‌کنندگان عکس ثبت شده را در صفحه شخصی خود به شکل پست همراه با کپشن (اعلام شرکت در پویش «تهران با تو» و معرفی کوتاه مکان گردشگری) و با درج هشتک‌های: #تهران_با_تو  @tehran_ba_to         #بهار۱۴۰۰         #لبخند۱۴۰۰       #گردشگری        #عکاسی      #ماسک_فراموش_نشود       #به_سوی_آسمان         #تهران_شهری_برای_همه         #فرهنگسرای_فردوس          #سازمان_فرهنگی_هنری_شهرداری_تهران بارگذاری کنند. چنانچه صفحه افراد خصوصی (Private) است و قابلیت دیدن صفحه برای عموم وجود ندارد، در پایان مهلت شرکت در این پویش، می‌توانند عکس درج شده در اینستاگرام خود را از طریق دایرکت برای صفحه رسمی پویش ارسال کنند.

شیوه ارزیابی و انتخاب عکس و اثر مجازی برگزیده

پس از پایان زمان برگزاری پویش «تهران با تو»، اثر منتشر شده در فضای مجازی توسط گروه کارشناسان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و ۱۰ اثر به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی خواهد شد. شیوه و نحوه کسب امتیاز در ارزیابی آثار منتشر شده به شرح ذیل است:

الف) کیفیت و قابلیت هنری عکس ثبت شده

ب) تعداد بازدید و لایک از پست منتشر شده

جوایز برگزیدگان

- نفر اول لوح تقدیر و مبلغ ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی

- نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقد

- نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی

- نفرات چهارم تا دهم هر یک مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی

سایر مقررات و توضیحات

۱- در این پویش همه گروه‌های سنی امکان شرکت خواهند داشت و نام درج شده در صفحه اینستاگرام به عنوان صاحب اثر شناخته خواهد شد.

۲- امکان عکاسی با دوربین و یا گوشی تلفن همراه بوده و همچنین آثار منتشر شده که در صفحات دیگران بازنشر داده شود به نام صاحب صفحه امکان شرکت در این پویش را خواهد داشت.

۳- رعایت ضوابط و مقررات اخلاقی و پوشش اسلامی جهت شرکت در این پویش الزامی است. بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد فوق اثر ارائه شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

۴- هر شرکت کننده با درج و نشر یک عکس امکان شرکت در این پویش را خواهد داشت.

مهلت شرکت در این پویش تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ است. پس از پایان مهلت ارسال آثار، با ارزیابی شورای کارشناسی به نفرات اول تا دهم جوایز ارزنده‌ای همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد. مراسم معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اختصاصی این پویش در اینستاگرام به نشانی @tehran_ba_to مراجعه کنند.

برچسب‌ها گردشگری شهرداری تهران شهر تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری شهرداری تهران شهر تهران گردشگری شهرداری تهران شهر تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اخبار کنکور سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۰۰۰ ۰۰۰ ریال جایزه شرکت در این پویش تهران با تو امکان شرکت لوح تقدیر منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از مسدودسازی ۴۳۴ تارنمای فعال در حوزه جرائم اقتصادی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اقدامات شناسایی و کنترلی پلیس امنیت اقتصادی در فضای مجازی اظهار کرد: این اقدامات با هدف مبارزه با قاچاق و جرایم اقتصادی انجام و طی یک ماه گذشته بیش از ۲۵۶۰ نفر ساعت پایش، کنترل و رصد در فضای مجازی پیرامون پی‌جویی جرایم اقتصادی، کالای قاچاق و جرایم گمرکی انجام شده است.

وی با بیان اینکه انجام امور این بخش مربوط به کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی بوده است، افزود: در این مدت با تلاش کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال، ۳۰۶ تارنمای فعال در حوزه اقتصادی و اقدامات مربوط به امور گمرکی رصد شدند که از این تعداد، تخلف ۱۲۸ تارنما در حوزه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و جرایم گمرکی محرز و این تارنماها مسدود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی و رصد ۲۲۸ تارنما و صفحه فعال پیرامون پدیده قاچاق گفت: این صفحات اقدام به تبلیغ و فروش کالای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیکی و ماهواره‌ای، قطعات و لوازم یدکی، مواد شیمیایی و پتروشیمی، پوشاک و البسه قاچاق کرده بودند و از فعالیت آنها نیز جلوگیری شد.

سردار رحیمی ادامه داد: در یک ماه گذشته، ۷۸ تارنما و صفحه فعال در بستر اینترنت که اقدام به اخلال در بازار ارز، قمار و پول‌شویی، فروش داروهای غیر مجاز کرده بودند، شناسایی و از فعالیت آنها هم جلوگیری شد؛ همچنین به منظور پیشگیری از وقوع بعضی تخلفات و جرایم محتمل در حوزه فضای سایبری، شش نفر از مدیران صرافی‌ها که دارای تراکنش مالی بالایی در حوزه رمز ارز بودند با هدف ساماندهی وضعیت رمز ارز احضار و موارد لازم با آنها مطرح شد.

وی با اشاره اینکه فضای سایبری توسط معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا رصد می‌شود، گفت: به منظور مقابله با اخلال‌گران اقتصادی در فضای سایبری، ۲۴ پرونده قضائی برای گردانندگان صفحات متخلف در فضای مجازی تشکیل و ۲۷ نفر از مجرمان فعال در حوزه قاچاق و جرایم اقتصادی دستگیر شدند.

کد خبر 749675

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس