Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:04:34 GMT

۷۶۳ سبد معیشتی توسط هلال احمر آذربایجان‌غربی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۱۲۷۸

۷۶۳ سبد معیشتی توسط هلال احمر آذربایجان‌غربی توزیع شد

امیر جعفرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های معیشتی با مشارکت داوطلبان، سازمان های غیردولتی و مردم نهاد، کارخانه ها، شرکت های خصوصی و کارکنان جمعیت هلال احمر تهیه و توزیع شد.

وی ادامه داد: این بسته ها که در قالب طرح عیدانه تهیه شده است، در میان هزار و ۹۲۷ افراد خانوار شامل زنان سرپرست خانوار، بیماران کرونایی، خانواده زندانیان و خانه های هلال مناطق محروم توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود: همچنین در قالب اجرای این طرح، ۱۴ دستگاه تبلت نیز به دانش آموزان مناطق محروم به عنوان عیدانه جمعیت هلال احمر اهدا شد. 

جعفرزاده اظهار داشت: علاوه بر این ۴۵۰ جفت کفش زنانه و بچگانه به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال نیز توسط داوطلبان به مردم محروم مناطق روستایی اهدا شد.

وی گفت: این طرح از ۲۰ اسفند سال ۹۹ تا کنون اجرا شده و ارزش سبدهای معیشتی توزیع شده پنج میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال است. 

وی افزود: در جهت حمایت از اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا، داوطلبان جمعیت هلال احمر در فعالیت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه همیشه در صحنه بوده و داوطلبانه وارد عمل می‌شوند. 

به گزارش ایرنا طرح عیدانه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه امداد و نجات سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه امداد و نجات آذربایجان غربی ارومیه امداد و نجات سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمعیت هلال احمر توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم

پس از پنج روز جستجوی داوطلبان هلال احمر و نیرو‌های مردمی و داوطلب «یسنا دیدار»، دختربچه چهارساله اهل شهرستان کلاله که از عصر یکشنبه مفقود شده بود، حوالی ساعت ۱۷ امروز زنده پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، تلاش‌های شبانه روزی هلال احمر پس از ۵ روز به نتیجه رسید و حوالی ساعت ۱۷ امروز یکی از کایت سواران عضو داوطلب سازمان هلال احمر موفق به پیدا کردن "یسنا دیدار" در اراضی روستای یلی بدراق شد.

مدیر جمعیت هلال احمر استان گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشجو گفت: با تلاش یک کایت سوار هلال احمر و یکی از سگ‌های زنده یاب " یسنا دیدار " پس از پنج روز جستجوی زنده پیدا شد.

قاسم غریب آبادی افزود: دخترک کلاله‌ای در محلی که قبلا هم توسط داوطلبان مورد جستجو زمینی قرار گرفته شده بود؛ پیدا شد و تحویل خانواده شد.

گفتنی است از روز سوم این حادثه چند فروند کایت، پاراموتور و همچنین بالگرد امداد مشغول جستجو برای یافتن دختر ۴ ساله مفقود شده بودند

بر اساس اظهارات مقامات محلی روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از داوطلبان مردمی هم در عملیات جستجو حاضر بودند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده