Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، در رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد مدیر کانالی در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ  قمار و شرط‌بندی می‌پردازد و بدین ترتیب بیش از یک میلیون دنبال‌کننده جذب کرده است.

در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که مدیر کانال برخی از کاربران فضای مجازی را تحت تبلیغات فریبنده به سمت و سوی سایتهای شرط‌بندی هدایت و مبالغ زیادی دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه شناسایی هویت واقعی وی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت؛ با بررسی‌های فنی و پلیسی، هویت واقعی متهم  محرز و وی پس از شناسایی مخفیگاهش در شمال تهران، با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رییس پلیس فتا تهران با اعلام این خبر گفت: هدف از ایجاد سایتهای شرط‌بندی تنها کسب درآمد برای گردانندگان این سایتها است که معمولاً در خارج از کشور زندگی و با انتشار عکسهایی از زندگی شخصی خود و القا حس خوشبختی به مخاطبان، کاربران را ترغیب به فعالیت در این زمینه می‌کنند.

وی بیان کرد: از  قشر نوجوان و جوان انتظار داریم به تبلیغات فریبنده افراد سودجو در فضای مجازی مخصوصاً شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و از فعالیت در چنین سایتهایی خودداری کنند.

گودرزی گفت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تهدیدات و آسیبهای فضای سایبری به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

پربیننده ترین کارت ملی هوشمند؛ پروژه شکست‌خورده؟ بیت‌کوین میانگین متحرک ۵۰روزه را بازیافت صعود ارزهای دیجیتالی نبرد دلار و بیت‌کوین رقابت نفس‌گیر در ماراتن پُر سکۀ «لنز» ادامه دارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا برجام پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)

منبع: کانال تلگرام خلاقیت، بدون مرز

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • در دومین جلسه دادگاه «تتلو» چه گذشت؟ + عکس
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • عذرخواهی تتلو در دادگاه/ یک بازیگر زن تحریکم کرد آهنگ درست کنم
  • «تتلو» در دومین جلسه رسیدگی به اتهاماتش: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم