Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مدافعان مطرح یک تیم لیگ برتری برای تمدید قرارداد خود با باشگاه خود پیشنهاد مالی قابل توجهی را مطرح کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یکی از مدافعان مطرح یک تیم لیگ برتری برای تمدید قرارداد خود با باشگاه خود پیشنهاد مالی قابل توجهی را مطرح کرده است. این مدافع که گویا از لیگ ستارگان قطر هم پیشنهاد بازی دارد به مدیران باشگاه خود اعلام کرده که برای هر فصل بازی مبلغ ۱۴ میلیارد تومان می خواهد که البته این مبلغ بالا با آپشن به ۲۰ میلیارد تومان برای هر فصل خواهد رسید!

وی در حالی برای هر فصل این مبلغ را مدنظر دارد که عنوان کرده است باید ۳۰ درصد آن را ابتدای فصل و پس از تمدید دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد با توجه به پیشنهادهای لیگ ستارگان قطر به بازیکنان ایران و پیشنهاد مبالغ هنگفت مدیران باشگاه های ایرانی با اتمام فصل جاری لیگ برتر، پا در چالش جدید و مهمی برای حفظ مهره های کلیدی تیم خود خواهند گذاشت که مطمئنا نمیتوانند راه چاره‌ای برای این ماجرا پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر مدافع قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!

ناچو فرناندس، کاپیتان باشگاه رئال مادرید در مورد مقصد بعدی‌اش تصمیم گرفت. این مدافع کهنه‌کار پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفته و در تابستان امسال به پیوند ۲۳ ساله خود با این باشگاه پایان خواهد داد. به نظر می‌رسید ناچو طبق سیاست رئال مادرید در مورد بازیکنان بالای ۳۰ سال تمدید یک ساله قراردادش را امضا کند اما از انجام این کار خودداری کرد.

فصل گذشته به او وعده نقشی پررنگ در ترکیب اصلی داده شده بود اما وضعیت در چند ماه اخیر تغییر کرده، و رابطه او با کارلو آنچلوتی نیز تعریفی ندارد. گفته می‌شود که این مدافع میانی باتجربه از مدت زمان بازی و تصمیم برای تعویضش در تساوی ۲-۲ لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن‌مونیخ عصبانی است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده در مارکا، ناچو علاقه‌ای به انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی ندارد و همچنان بر انتقال به MLS در آمریکای شمالی متمرکز است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!