Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@16:51:23 GMT

‌آذری جهرمی: فیلترینگ منسوخ خواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۱۹۸۰

به گزارش خرداد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا، «محمد جواد آذری‌جهرمی» گفت: ما برنامه داشتیم که تا پایان دولت تمام روستاهای کشور را به شبکه اینترنت متصل کنیم که همه‌گیری کرونا سرعت کار را بالا برد و لازم شد که مناطق محروم‌تر با نیاز ضروری‌تر به صورت پروژه ویژه تعریف شوند.
وزیر ارتباطات و فناوری در توضیح تامین و تقویت اینترنت مناطق روستایی برای فراهم شدن ادامه تحصیل مجازی دانش آموزان و دانشجویان روستایی گفت: اینکه مناطقی با دسترسی محدود باشد، بسیار کم است و الان ۹۸ درصد جمعیت کشور دسترسی به اینترنت دارند و تنها ۱۰ درصد از روستاها با جمعیت دو درصد کل کشور هنوز متصل نشده که برای این موارد هم کارگروه ویژه تشکیل دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آذری‌جهرمی در رابطه با افزایش بهره‌وری دورکاری در دوران کرونا نیز گفت: برنامه ما یکی توسعه پهنای باند در کشور است که انجام شده و دوم هم حمایت از کسب‌وکارهایی است که خدمات مربوط به دورکاری ارائه می‌دهند. ما از طریق طرح نوآفرین حمایت از این کسب‌وکارها را انجام دادیم. اما مهم‌ترین برنامه ما و دولت حرکت در مسیر دولت الکترونیک است که ستاد کرونا هم آن را موردتاکید قرارداده است. او ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید سه خدمت پرطرفدار و پرمراجعه خود را در بستر اپلیکیشن «دولت همراه» ببرند که رشد قابل توجهی هم داشته است.
وزیر ارتباطات در رابطه با اینترنت ماهواره ای و احتمال فیلترینگ آن نیز گفت: توسعه تکنولوژی و سربرآوردن بلاک‌چین واینترنت ماهواره‌ای و.. باعث منسوخ شدن فیلترینگ خواهد شد. اصولا باید فیلترینگ فراموش شود و اگر فناوری جدیدی در راه است، در فکر فیلترینگ آن نباشیم.
او افزود: آن چه اصالت دارد رقابت برای به دست آوردن بازار است که باید اصول خدمت‌رسانی و کسب سهمی از این بازار را در برنامه قرار دهیم. باید به سمت رقابت آزادانه در این فضا برویم تا بتوانیم سهمی از بازار آینده در این حوزه داشته باشیم برچسب ها: ‌آذری جهرمی ، فیلترینگ

منبع: خرداد

کلیدواژه: آذری جهرمی فیلترینگ آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رئیسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود