Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس مرادیان روز یکشنبه در نخستین گردهمایی جوانان مُنتخب تیران و کَرون در سالن فرهنگ اردوگاه آموزشی، فرهنگی و گردشگری امام خمینی این شهرستان افزود: سازمان‌های مردم‌ نهاد استان، این میزان اعتبار مردمی را صرف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، آموزش، ارائه خدمات بهداشتی کردند.

وی بیان‌ کرد: این میزان پول بدون بسترسازی و فعالیت اجتماعی جوانان فراهم نمی‌شد و توان مالی دولت هم برای این اقدام فراهم نبود لذا با چنین اقداماتی نقش سمن‌ها بیش از گذشته برای مردم و مسوولان روشن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره کل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه فعالیت اجتماعی جوانان در گره‌گشایی از مشکلات یک سال گذشته موثر بوده است، خاطرنشان‌کرد: بدون بسترسازی در این حوزه و اعتمادسازی چنین امر مهمی محقق نمی‌شد و امروز سازمان‌های مردم نهاد جوانان در کنار مسوولان برای رفع چالش های اجتماعی، برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: مطالبات جوانان از سوی این نهادهای مدنی به متولیان امر انتقال داده می‌شود و دبیران سمن‌ها نیز نقش مهمی در پیگیری و تحقق و اجرای نیازهای این قشر دارند.

مرادیان با تاکید بر ضرورت توانمندسازی اجتماعی جوانان اظهار داشت: برنامه آموزشی و عملیاتی برای مهارت‌افزایی و کُنشگری اجتماعی از سوی وزارت ورزش و جوانان پیش بینی و اجرا می‌شود و انجام فعالیت‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف در این عرصه، رهیافتی ارزشمند و کارآمد بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای هر پنج هزار جوان یک سازمان مردم نهاد تشکیل می‌شود، گفت: تاکنون ۲۴۰ تشکل در استان اصفهان تشکیل شده و امکان تاسیس این مراکز همچنان وجود دارد و از این قشر دعوت می شود تا بر اساس علاقه و تخصص خود اقدام به تاسیس این نهادها کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون نیز در این نشست گفت: ۱۰ سازمان مردم نهاد جوان در این شهرستان تشکیل شده که در حوزه‌های اجتماعی، علمی، فرهنگی، گردشگری، تولیدات چندرسانه‌ای و خدمات عام‌المنفعه فعالیت می‌کنند.

مهدی مرادی با بیان اینکه برنامه‌های "هفته ملی جوان" امسال با محوریت موسسات مردم نهاد بصورت خاص توسط موسسه مردم نهاد "نسل جوان فردا" اجرا می‌شود، یادآور شد: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش ادبی ایثار، تجلیل از مُنتخبان جوان، مسابقات کتابخوانی و اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای از جمله فعالیت های این هفته است.

نخستین گردهمایی و تجلیل از جوانان مُنتخب تیران و کرون با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، فرمانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان این شهرستان و موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا برگزار شد.

شرایط خاص کرونایی و محدودیت های ناشی از آن مانع از اجرای گسترده این برنامه شد و به همین دلیل بخش زیادی از مخاطبان، این برنامه را از طریق شبکه اینستاگرام مشاهده کردند.

تیران و کرون بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۲۰ هزار نفر از آنها در گروه سنی جوان قرار دارند.

این شهرستان در ۵۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تیران وکرون وزارت ورزش و جوانان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تیران وکرون وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا تیران وکرون وزارت ورزش و جوانان اصفهان اخبار کنکور ورزش و جوانان مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «سلام ساوالان» ضمن تبریک روز روانشناس اظهار کرد: شعار روز روانشناس سال‌جاری «امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشناسی، مشاوره و مشارکت مردم» است و سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر و ادارات کل بهزیستی استان‌ها و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نیز به تبع این اداره، مسئولیت‌های ویژه‌ای در حوزه خدمات روانشناسی دارند و ما نیز سعی داریم تا با تلاش همکاران در این زمینه، بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی افزود: یکی از خدمات ویژه بهزیستی، مشاوره رایگان، امن و محرمانه خط تلفنی ۱۴۸۰ است که همه مردم می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب از این خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های خانواده، تحصیلی، تربیت فرزند، اختلالات روانی، ازدواج، شغلی و کودک و نوجوان استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در سطح استان بیش از ۷۰ مرکز روانشناسی و مشاوره، خدمات متفاوتی را به مردم ارائه می‌کنند و همگی سعی دارند تا آلام مرتبط با روح و روان انسان‌ها را کاهش دهند.

رضایی افزود: ما نیز سعی داریم تا آموزش‌هایی را مطابق با علم روز روانشناسی به روانشناسان و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، ارائه دهیم تا ضمن پیشرفت این حوزه، خدمات بهتر و تخصصی به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: از طرف بهزیستی برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه به جهت استفاده از خدمات روانشناسی، یاری برگ ارائه می‌کنیم که به روانشناسان مربوطه تحویل داده می‌شود و هزینه جلسات مشاوره افراد تحت پوشش را بهزیستی متقبل می‌شویم.

رضایی گفت: همچنین در این زمینه دغدغه مهمی که در دولت سیزدهم پیگیر آن هستیم، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مشاوره و روانشناسی است تا عموم مردم بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 748819

دیگر خبرها

  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود