Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در تشریح کاهش آمار مرگ و میر تهرانی ها در هفته اول فروردین ماه سال جاری گفت: مرگ و میر شهروندان تهرانی در هفته اول فروردین سال ١٤٠٠ در مقایسه یک هفته اول سال ١٣٩٩، به مقدار ٢٧ درصد کاهش یافته است. وی افزود: در هفته اول فروردین سال ١٣٩٩ سازمان بهشت زهرای تهران و به طور کلی شهر تهران سخت ترین سال ۵۰ سال اخیر خود را سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از کاهش چشمگیر و بی‌سابقه مرگ و میر تهرانی‌ها در هفته اول فروردین سال ١٤٠٠ در قیاس با سال قبل با رعایت پروتکل‌ها خبر داد.
سعید خال در تشریح کاهش آمار مرگ و میر تهرانی ها در هفته اول فروردین ماه سال جاری گفت: مرگ و میر شهروندان تهرانی در هفته اول فروردین سال ١٤٠٠ در مقایسه یک هفته اول سال ١٣٩٩، به مقدار ٢٧ درصد کاهش یافته است.
وی افزود: در هفته اول فروردین سال ١٣٩٩ سازمان بهشت زهرای تهران و به طور کلی شهر تهران سخت ترین سال ۵۰ سال اخیر خود را سپری کرد.
وی ادامه داد: آمار مرگ و میر شهر تهران در هفته اول سال ١٣٩٩ از عدد ١٩٩٣ نفر به عدد ١٤٨٣ نفر در ٧ روز اول سال ١٤٠٠ کاهش یافته است ، که با رقم ٢٧ درصد، کاهش غیرقابل تصور و بی‌سابقه‌ای را نشان می‌دهد که ناشی از کنترل بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
خال ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله سال ١٤٠٠ سالی بدون درد و غم و اندوه برای شهروندان عزیزمان و سال رفع بیماری کرونا از مردم ایران و سایر ملت‌های جهان باشد.
منبع: ایسنا برچسب ها: بهشت زهرا

منبع: خرداد

کلیدواژه: بهشت زهرا هفته اول فروردین سال سازمان بهشت زهرا میر تهران مرگ و میر سال ١٤٠٠ سال ١٣٩٩ اول سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین

تین نیوز

۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

مشتری ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از ۱۵ هزار سفر ناوگان حمل و نقل باری برای جابه جایی کالا در نقاط مختلف کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

این مسئول علت کاهش میزان تناژ کالا و سفر ناوگان باری را تعطیلات نوروز و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و تصریح کرد: عمده ترین کالای حمل شده در این مدت سیمان (۴۸ درصد)، کود اوره (۱۲ درصد)، بنزین (۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است.

وی افزود: ۲۷ شرکت با ۵ هزار و ۲۲۰ دستگاه ناوگان باری و ۳ هزار و ۳۲۰ دستگاه وانت بار در بخش حمل و نقل کالا در استان فعالیت می کنند.

به گفته مشتری، ۸ هزار و ۵۷۱ راننده در حوزه حمل و نقل کالای استان در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری
  • فراتر رفتن تجارت خارجی از ۱۰ میلیارد دلار
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران