Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی علی نژاد روز دوشنبه در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری زنان با اشاره به اهمیت حضور زنان در رویدادهای مهم ورزشی به ویژه ملی‌پوشان وزنه برداری افزود: تصمیم خوبی برای راه اندازی وزنه‌برداری زنان ایران گرفته شد و بی تردید ثمرات این حمایت را در میادین مهم بین المللی خواهیم دید.

وی افزود: اعتقاد ما این است که همچون رشته‌های دیگری که زنان فعال هستند و توانسته‌ایم به توفیقات خوبی برسیم، در رشته وزنه‌برداری نیز این اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان حمایت لازم را از وزنه برداری زنان دارد و باید برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ آماده شویم.

وی این نکته را مورد توجه قرار داد که در بخش زنان ظرفیت کسب موفقیت در رشته وزنه برداری وجود دارد و می‌توانند در آینده به موفقیت های چشمگیر دست پیدا کنند و این نگاه حمایتی از سوی وزارت ورزش و جوانان وجود دارد.

بازدید از تمرینات تری‌اتلون

همچنین معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از نزدیک نظاره گر تمرینات تیم ملی تری اتلون شد.

در جریان بازدید علی نژاد از تمرینات تیم ملی سه گانه، گودرزی رییس فدراسیون، گزارشی از آخرین وضعیت سه گانه ایران ارائه داد.

ملی پوشان تری اتلون هم دقایقی پیرامون وضعیت خود مطالبی مطرح کردند.

در پایان ملی پوشان تری اتلون به پاس حمایت های علی نژاد هدیه ای به رسم یادبود به وی اهدا کردند.

در این بازدید کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت.

ابراز امیدواری برای کسب مدال المپیکی در شمشیربازی

در ادامه نیز معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک از نزدیک نظاره گر تمرینات تیم ملی اسلحه سابر شمشیربازی شد.

در جریان بازدید علی نژاد از تمرینات تیم ملی شمشیربازی، پیمان فخری سرمربی تیم ملی گزارشی از آخرین وضعیت شمشیربازی ایران ارائه داد.

مهدی علی نژاد با اشاره به موفقیت های سال‌های گذشته شمشیربازی ابراز امیدواری کرد که این رشته در ادامه مسیر موفقیت آمیز خود به مدال المپیکی هم دست یابد.

برچسب‌ها مهدی علی نژاد فدراسیون شمشیربازی وزنه برداری زنان فدراسیون سه گانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد فدراسیون شمشیربازی وزنه برداری زنان مهدی علی نژاد فدراسیون شمشیربازی وزنه برداری زنان فدراسیون سه گانه اخبار کنکور وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری زنان تمرینات تیم ملی تری اتلون علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳

۲۶۴ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901803

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد