Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: بازیکنان در برخی از وقت های مسابقه تمرکز لازم را نداشتند. در لحظاتی هم که از حریف جلو بودیم نوع و ریتم رقابت تیم آن چیزی نبود که مورد توقع من باشد.

حماد سامری عصر امروز یکشنبه هشتم فرودین ماه جاری پس از شکست تیمش در دومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل تیم ذوب آهن اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان، اظهار کرد: بازیکنان در برخی از وقت های مسابقه تمرکز لازم را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لحظاتی هم که از حریف جلو بودیم نوع و ریتم  رقابت تیم آن چیزی نبود که مورد توقع من باشد. هر چند می‌دانستیم که ذوب آهن حریف سرسختی است و به این راحتی پا پس نمی کشد و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با پیروزی در این دیدار تکلیف نتیجه نهایی را به دیدار سوم بکشاند.

او با بیان اینکه انتظار کشیده شدن رقابت بین ما و ذوب آهن به دیدار سوم را داشتیم، گفت: به هر حال ذوب آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و بازیکنان خارجی تاثیرگذاری دارد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که بازیکنان پالایش نفت در کوارتر چهارم خطاهای زیادی مرتکب شدند، افزود: نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم. اما باید بدانیم که هر خطایی که گرفته شد مربوط به رقابت رو در روی دو تیم بود و بیشتر صحنه ها در حالت  پنجاه-پنجاه بود. اقدام هایی هم که ما انجام دادیم و خطا گرفته شد مشابه آن از تیم ذوب‌آهن سر زد.

سامری اضافه کرد: من تعجب می کنم از اینکه وقتی ضربه های پنالتی نصیب تیم ما می‌شد در پرتاب اول که اصلا ریباند وجود ندارد، شاهد فریاد زدن های بی مورد برای برهم زدن تمرکز  بازیکن ما از سوی حریف بودیم. اصلاً قانونی نیست که کادر فنی بخواهد برای آن فریاد بزند. این از بدیهیات بسکتبال است. ما توقع داشتیم داوران به این امر بدیهی رسیدگی کنند اما متاسفانه نه تنها  رسیدگی نشد به کسانی که جو این چنینی به وجود آوردن هم تذکر داده نشد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خصوص مسابقه سوم بیان کرد: ما دیدار اول را هم که پیروز شدیم  گفته بودم که نتیجه قابل پیش‌بینی نیست. الان هم برای مسابقه سوم می گویم که به هر حال هر تیمی که تمام توان خود را بگذارد و تمرکز بالایی از خود نشان بدهد، می‌تواند در آن دیدار موفق شود.

سامری در پایان اضافه کرد: قطعاً با تمرکز بالا و ریکاوری که در این مدت زمان کم باقیمانده داریم، در دیدار سوم حاضر خواهیم شد و به دنبال کسب نتیجه هستیم.

لازم به ذکر است که تیم پالایش نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی که دو حذفی است، دیدار روز پنج شنبه پنجم فروردین را مقابل تیم ذوب اهن با نتیجه 68 بر 59 به برتری رسید اما امروز با نتیجه 77 بر 70 از این تیم متحمل شکست شد تا نتیجه تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی در دیدار سوم که قرار است فردا دوشنبه نهم فرودین ماه برگزار خواهد شد، مشخص شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پالایش نفت آبادان حماد سامری فدراسیون بسکتبال ایران لیگ برتر بسکتبال ایران پالایش نفت آبادان دیدار سوم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره

فنرباحچه و بشیکتاش یکی دیگر از دربی های معروف شهر استانبول را برگزار کردند. 

طرفداری - دو تیم فنرباحچه و بشیکتاش در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت های سوپرلیگ ترکیه به مصاف هم رفتند. 

فنرباحچه در خانه بازی را بهتر شروع کرد. آن ها توپ و میدان را در اختیار داشتند. در ادامه، میزبان دو تعویض اجباری داشت و سویونجو و کرونیچ به جای بکائو و یوکسک به زمین آمدند. در دقیقه 25، داور بازی بعد از بازبینی صحنه خطا روی فرد، موسراتی را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد. در دقیقه 30، توپ از سمت چپ ارسال شد و باتشوایی با زیرکی گل اول بازی را به ثمر رساند. بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید. 

ناراحتی موسراتی بعد از اخراج از زمین به خاطر خطا روی فرد

بشیکتاش نیمه دوم را بهتر شروع کرد. آن ها سعی می کردند به گل مساوی برسند. ولی خط هافبک فنرباحچه به خوبی میانه میدان را کنترل می کرد و مهاجمان بشیکتاش فرصت خوبی به دست نمی آوردند. کم کم فنرباحچه پیشروی کرد و بشیکتاش هم به خاطر یک بازیکن کمتر، نمی توانست ریتم بازی را به نفع خود تغییر دهد. در دقیقه 69، عرفان جان کاهوه چی در سمت راست باکس پنالتی بشیکتاش صاحب توپ شد و با یک شوت دیدنی، گل دوم میزبان را زد. بعد از گل، بازی سرد شد چون به نظر می رسید هیچ کدام از دو تیم انگیزه ای برای تغییر نتیجه ندارند. ولی جنک توسون در دقیقه 82، با یک شوت از راه دور زیبا، یکی از گلهای خورده را جبران کرد. بازی در نهایت با برد 2-1 فنرباحچه به پایان رسید. 

اطلاعات بازی فنرباحچه و بشیکتاش روز و تاریخ برگزاری: شنبه 8 اردیبهشت 1403 / 27 آوریل 2024 ساعت: 19:30 به وقت تهران ورزشگاه: شوکرو ساراچ اوعلو (فنرباحچه) تورنمنت: هفته 34 سوپرلیگ ترکیه / فصل 24-2023 داور: ولکان بای آرسلان گلزن فنرباحچه: باتشوایی (30) - کاهوه چی (69) گلزن بشیکتاش: توسون (82) ترکیب ابتدایی فنرباحچه و بشیکتاش فنرباحچه (1-3-2-4): لیواکوویچ | کادی اوعلو، بکائو، جیکو، اوسایی | فرد، یوکسک | کاهوه چی، شیمانسکی، تادیچ | باتشوایی بشیکتاش (1-3-2-4): گونوک | ماسوئاکو، کولی، وورال، اویسال | فرناندز، موسراتی | راشیتسا، موچی، کلچسوی | مولکا نمرات بازیکنان فنرباحچه و بشیکتاش از هو اسکورد

 

 

آمار مسابقه فنرباحچه و بشیکتاش از فوتموب

 

 

جدول سوپرلیگ ترکیه

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره