Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محراب شریفی سده معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور در جلسه هیئت مدیره استان کرمان ضمن قدردانی از انسجام و تعامل بسیار خوب پرسنل این جمعیت، گفت: حفظ و ارتقای جایگاه جمعیت هلال احمر در سطح ملی و بین المللی از اهداف بسیار مهم این نهاد مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ارتباط و تعامل بسیار خوب جمعیت هلال احمر با مجلس، دولت و سایر ارگان‌ها و نهاد‌ها افزود: در سال گذشته اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اطلاع رسانی گسترده و ارتباط موثر با سایر خبرگزاری ها، اقدامات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر را به خوبی به همگان معرفی کرد و این مهم در جذب اعتماد آحاد جامعه بسیار تاثیرگذار است.

شریفی سده، بکارگیری تکنولوژی نوین و نیروی انسانی متخصص از موضوعات بسیار مهم هر نهادی عنوان کرد و بیان داشت: در حوزه معاونت توسعه منابع انسانی، حفظ شاکله جمعیت هلال احمر بسیار حائز اهمیت است که درصدد جذب نیروی علمی و فنی در سال جدید هستیم.

او با اشاره به اینکه آیین نامه استخدامی جمعیت هلال احمر به صورت مستقل در دستور کار قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: تولید محتوا، نیروی متخصص، کادرسازی خوب در سازمان‌های مختلف جمعیت هلال احمر از اهداف بسیار مهم است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور با اعلام اینکه شیوع کرونا و تحریم طی پارسال، باعث بوجود آمدن مشکلات فراوانی برای جمعیت هلال احمر شد، بیان داشت: طی پارسال، ۵۰ دستگاه خودروی نجات ساخت ایران با هدف حمایت از تولید داخلی خریداری و در اختیار استان‌ها قرار گرفت.

شریفی سده با اشاره به خریداری هلی کوپتر از کشور روسیه، گفت: درصدد تامین و خریداری ۹۰۰ خوردوی آمبولانس برای استان‌ها هستیم.

او به تقویت انبار‌های امدادونجات، اشاره کرد و افزود: طی پارسال، قریب به ۴۰ هزار چادر خریداری و در انبار‌های امدادونجات توزیع شد و همچنین امسال نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.

شریفی سده با بیان اینکه سایر اقلام ضروری مانند پتو، موکت و وسایل گرمایشی نیز خریداری و توزیع شده است، تصریح کرد: اکنون وضعیت انبار‌های امدادونجات باتوجه به کمبود بودجه و اعتبارات در وضعیت قابل قبولی است.

او در خصوص اقدامات کاربردی و موثر موقوفات جمعیت هلال احمر گفت: در حوزه تدارکات پزشکی نیز تحولات بسیار خوبی صورت گرفته است.

فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این جلسه با اشاره به تقارن نداشتن نیروی پرسنل ورودی و خروجی گفت: با توجه به بازنشستگی طیف گسترده‌ای از پرسنل جمعیت هلال احمر استان کرمان در سال‌های آتی با کمبود نیروی انسانی روبرو خواهیم شد.

او با اعلام اینکه استان کرمان ۱۱ درصد از وسعت کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: در طی سه سال گذشته، مراکز مختلف معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی توسعه، بهبود و به روز رسانی شده است، اما با کسر ۵ درصد ذخیره احتیاطی از منابع درآمد مراکز درمانی و داروخانه‌ها در استان دچار مشکل شده ایم.

فلاح بابیان اینکه فعالیت‌های حوزه امدادونجات و آموزش‌های همگانی معرف جمعیت هلال احمر است، تصریح کرد: تکمیل و تجهیز بخش‌های مختلف مرکز کشوری آموزش‌های تخصصی کرمان مکان بسیار مناسبی برای جمعیت هلال احمر در برگزاری دوره‌های متعدد و تخصصی ملی و بین المللی خواهد شد.

او بیان داشت: جمعیت هلال احمر کرمان بیشترین تعامل و همکاری با بنگاه‌های اقتصادی استان در سطح کشور را داراست و این درحالی است که از چهار سال گذشته تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان از کمک‌های مالی این بنگاه‌ها در اجرای برنامه‌های مختلف امدادی، بشردوستانه و عام المنفعه هزینه شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر کرونا ویروس جمعیت هلال احمر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد ۵۵ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، محمدعلی کاوسی با بیان خبر فوق اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله از دهستان لانو، بخش درح شهرستان سربیشه در رودخانه فصلی دریافت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم از هلال احمر سربیشه برای جست‌وجوی جسد فرد مذکور به محل اعزام و نسبت به بیرون آوردن جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مرد روستایی از بالای سیل‌بند در حال تماشای جاری شدن رود فصلی بود که در اثر سرخوردگی پا، به داخل رودخانه افتاده است.

کد خبر 750891

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر