Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، «جنیفر آرکوری» تاجر آمریکایی فعال در حوزه فناوری در مصاحبه با نشریه دیلی میرور اعتراف کرد که به مدت چهار سال با «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس رابطه غیر اخلاقی داشته است.

البته پیش از این شایعاتی در این رابطه مطرح شده و تحقیقاتی نیز در رابطه با آن شکل گرفته بود اما این برای نخستین بار است که این زن بطور رسمی به داشتن رابطه غیر اخلاقی با بوریس جانسون اعتراف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرکوری اعتراف کرده که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ زمانیکه بوریس جانسون شهردار لندن بوده با او رابطه عاشقانه خارج از چارچوب داشته است.

آرکوری در آن زمان در انگلیس حضور داشت و شرکت وی از پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری لندن بود.

به گفته آرکوری، رابطه با جانسون موجب شده بود تا او در برخی سفرها به عنوان نماینده شرکت طرف قرارداد با شهرداری لندن همراه با جانسون باشد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،گزارش مرکز رصد فرهنگی با عنوان "ایران در آینه شاخص‌های جهانی فرهنگ" با تکیه بر داده‌های پیمایشی بین‌المللی منتشر شد.

طبق یافته‌های مرکز ملی رصد فرهنگی کشور نشان می‌دهد: ارزش‌های اخلاقی در ایران در مقایسه با وضع جهانی از جایگاه بالاتری برخوردار است.

بر اساس داده‌های مرکز رصد فرهنگی کشور، دزدی، خودکشی، خشونت خانگی علیه زنان و گرفتن رشوه غیراخلاقی‌ترین رفتار از نگاه مردم ایران است.

در گزارش مرکز رصد فرهنگی کشور، وضع ایران در شاخص‌های مختلف فرهنگی از جمله ارزش‌های اجتماعی، هنجار‌ها و کلیشه‌ها، خوشبختی و رفاه، سرمایه اجتماعی و اعتماد، ارزش‌های اقتصادی، تصور از فساد، مهاجرت، امنیت، دانش و فناوری، ارزش‌های مذهبی و اخلاقی و فرهنگ سیاسی مورد بررسی قرار گرفته است.

بر اساس داده‌ها، ایران جزو ۱۰ کشور اول جهان با کمترین نگرانی نسبت به وقوع جنگ است و از سویی دیگر احساس امنیت در ایران کماکان در مقایسه با میانگین جهانی، وضع مطلوب‌تری دارد.

داده‌های این گزارش علمی نشان می‌دهد در ایران ارزش‌های اخلاقی نیز در مقایسه با وضع جهانی از جایگاه بالاتری برخوردار است و می‌توان جامعه ایران را در مقایسه با دیگر کشور‌ها یک جامعه اخلاقی توصیف کرد.

داده‌های معتبر پیمایش جهانی نشان می‌دهد غیرقابل‌توجیه‌ترین رفتار نزد ایرانیان، دزدی، خودکشی، کتک‌زدن زن از طرف شوهر، گرفتن رشوه و همجنس‌گرایی است و مردم ایران بیش از میانگین جهانی نسبت به این بی‌اخلاقی‌ها موضع منفی دارند.

دیگر خبرها

  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • قمه‌کشی به لندن رسید/ چند نفر بازداشت شدند
  • قمه‌کشی در لندن/ چند نفر زخمی و مظنون بازداشت شد
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا