Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران در نامه‌ای به رئیس مجلس درباره ارائه طرح تشکیل سازمان طب ایرانی اسلامی توسط تعدادی از نمایندگان، مغایرت این طرح از نظر فرهنگستان علوم پزشکی با سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری را اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ نامه دکتر سیدعلیرضا مرندی به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف 

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی 

سلام علیکم 

با احترام، پیرو ارائه طرح تشکیل سازمان طب ایرانی اسلامی توسط تعدادی از نمایندگان محترم به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، به استحضار می‌رساند براساس بند‌های ۷ و ۱۲ سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، تولیت نظام سلامت کشور و همچنین ارائه خدمات طب سنتی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است لذا از نظر فرهنگستان علوم پزشکی طرح مذکور با سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری مغایرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش دکتر سیدعلیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران در نامه دیگری هم به دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای جلوگیری از همه گیری و شیوع بیشتر کووید ۱۹ خواستار جدیت بیشتر نسبت به اعمال نظر‌های کارشناسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

در متن این نامه آمده است:

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 

سلام علیکم 

با احترام، ضمن تشکر از جناب عالی در خصوص تاکید بر عدم مسافرت‌های غیر ضروری مردم در تعطیلات سال نو که عامل بسیار مهمی در جلوگیری از شیوع بیشتر کووید ۱۹ می‌باشد، انتظار می‌رود ستاد ملی مقابله با کرونا نیز جهت غلبه بر همه گیری کووید ۱۹ با جدیت بیشتر نسبت به اعمال نظرات کارشناسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام نماید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طب ایرانی فرهنگستان علوم پزشکی درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم