Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب زاده با اشاره رخدادهای اخیر در انگلیس گفت: امیدواریم رخدادهای اخیر در «بریستول» انگلیس که منجر به سرکوب شدید مردم معترض این شهر از سوی پلیس شد از نگاه مدعیان حقوق بشر از جمله مقامات آن کشور پنهان نماند و مورد رسیدگی جدی قرار گیرد.

به گزارش قدس آنلاین، سعید خطیب زاده در پاسخ به سوالی در خصوص موضع جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با سرکوب مردم معترض در بریستول انگلیس از سوی نیروهای پلیس این کشور اظهار کرد : امیدواریم رخدادهای اخیر در بریستول انگلیس که منجر به سرکوب شدید مردم معترض این شهر از سوی پلیس شد، از نگاه مدعیان حقوق بشر از جمله مقامات آن کشور پنهان نماند و مورد رسیدگی جدی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: همواره شاهد نظرات مداخله جویانه مقامات انگلیسی در خصوص رفتار پلیس دیگر کشورها با معترضان بوده ایم اما این‌بار نوبت آنها است که نشان دهند چقدر به صورت واقعی نسبت به حقوق اولیه مردم خودشان و خشونت بیش از حد پلیس اهمیت می دهند.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سعید خطیب زاده انگلیس رخدادهای اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ناصر کنعانی با انتشار تصاویری از بازداشت و سرکوب دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به خاطر حمایت از مردم فلسطین، عنوان کرد: اخبار منتشر شده درباره سرکوب گسترده و بازداشت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به خاطر حمایت از مردم فلسطین، نقض خشونت آمیز حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که باعث ابراز نگرانی افکار عمومی در سراسر جهان شده است.

وی در این خصوص عنوان کرده است: ضروری است که دولت آمریکا ضمن پایبندی به تعهدات خود در زمینه حقوق بشر، آزادی بیان و برگزاری تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها را تضمین کرده و به مطالبات قانونی و حقوق آنها احترام بگذارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: نقش حمایتی و اصلی دولت آمریکا در نسل‌کشی فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی با ایجاد جو خفقان و ساکت کردن معترضان، پاک نخواهد شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و تعداد دیگری از دانشگاه‌های آمریکا در روز‌های اخیر شاهد برگزاری اعتراضات در مخالفت با جنگ غزه بوده است. در همین زمینه نیز پلیس نیویورک از دستگیری بیش از ۱۳۰ نفر در پی تظاهرات در محوطه دانشگاه نیویورک خبر داد.

در همین خصوص اداره پلیس نیویورک اعلام کرد که ۱۳۳ نفر به صورت شبانه دستگیر شده و بعد از صدور احضاریه دادگاه، آزاد شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر درخصوص حقوق بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود