Web Analytics Made Easy - Statcounter

​تک اپیزود حذف شده فیلم سینمایی «دعوت» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا منتشر می شود.

به گزارش برنا، اپیزود حذف شده فیلم سینمایی دعوت به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا قرار است به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر شود. 

این اپیزود که به خاطر طولانی شدن زمان فیلم در زمان اکران به نمایش در نیامد قرار است از طریق سامانه فیلیمو به صورت مستقل منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این اپیزود ۲۵ دقیقه‌ای با عنوان «دعوت – قصه ریحانه» از دوشنبه ۹ فروردین در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. 

در همین رابطه ابراهیم حاتمی کیا دستنوشته‌ای را منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید: 

«یا لطیف

فیلم سینمایی دعوت در رسانه فیلیمو و نماوا پخش می‌شود و من بازخورد آن را می‌شنوم و خوشحال می‌شوم. 

لازم به توضیح است که دعوت تشکیل شده از چند قصه مستقل که متاسفانه به دلیل محدودیت تایم مجبور شدیم قصه ریحانه را حذف کنیم. تصمیم دردناکی بود ولی باید در بین این مجموعه قصه یکی به نفع دیگران کنار می‌رفت. 

موقعیتی که در تاریخ سینما بارها رخ داده است. به هر حال اکنون بسیار خرسندم که دوباره فرصتی شده است که امکان پخش این قصه ریحانه فراهم شده است. می‌دانم برای هنرمندان این بخش ناراحت کننده بوده است که از مجموعه حذف شدند و البته نجیبانه تحمل کردند. 

کیفیت فیلم نسبت به مجموعه کمی پایین‌تر است چرا که عملا به مراحل تصحیح رنگ نرسید. ولی به نظرم قصه قابل تحملی است. مخصوصا سکانس کلیپ دار فینال که به نظرم یکی از زیباترین سکانس‌هایی است که من ساخته‌ام و آن را به شدت دوست دارم. 

با تشکر – حاتمی کیا» 

بنابراین گزارش «دعوت» فیلمی به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۸۷ است. 

فیلم پیرامون مسئله سقط جنین است. در اپیزود ششم این فیلم که قصه ریحانه روایت می‌شود لیلا اوتادی، پژمان بازغی، نگین صدق گویا، امید روحانی و مهتاب کرامتی حضور دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه سقط جنین فیلم سینمایی لیلا اوتادی مهتاب کرامتی دعوت ابراهیم حاتمی کیا قصه ریحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ دهوری مسئول ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مصلای اردبیل گفت: با راه اندازی این زرخانه به نام شهید پهلوان ابراهیم هادی روز‌های زوج در مصلی اردبیل با حضور جوانان و نوجوانان به ورزش سنتی و ایرانی زورخانه‌ای می‌پردازیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه