Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب بحث برانگیز بحرین به عنوان میزبان انتخاب جام جهانی، بسیاری از اهالی فوتبال را ناامید کرده است. اما علی چینی اعتقاد دیگری دارد. مربی سابق باشگاه استقلال مدعی شده است فوتبال ایران باتوجه به فرهنگ غنی خود می تواند به جام جهانی ۲۰۲۲ راه یابد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، علی چینی مربی اسبق استقلال تهران با اشاره به جایگاه کنونی تیم ملی فوتبال ایران مدعی شده است با توجه به فرهنگ غنی که در فوتبال ایران وجود دارد، ما شانس بالایی برای صعود به جام جهانی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی چینی در ابتدا گفت:

فوتبال بازی شگفتی ها است، تیم هایی هستند که برای خود اسم و رسم دارند اما درگیر همین شگفتی ها می شوند و حتی ممکن است به آوردگاه بزرگی چون جام جهانی هم نرسند، از سوی دیگر، تیم هایی هستند که روی کاغذ شانسی ندارند اما می آیند و دست به کار بزرگی می زنند و همین اتفاقات باعث زیبایی و جذابیت فوتبال می شود.

وی افزود:

فوتبال ایران غنی از فرهنگ خاص خود است، بازیکنان خوبی داریم و همه برای موفقیت تلاش می کنند، من شانس بالایی را برای صعود تیم ملی می بینم و امید بسیاری دارم که به جام جهانی صعود کنیم.

مربی اسبق استقلال تهران در پاسخ به این سوال که دیدار تدارکاتی با سوریه در این شرایط تا چه حد مفید است، گفت:

تیم ملی سوریه تیم خوب و قدرتمندی است، البته شاید به دلیل مشکلات داخلی که داشته تمرکز بر روی تیم ملی این کشور تا حدودی کم شده باشد اما بازیکنان خوب و مستعدی دارد که برای هر تیمی دردسر درست می کنند.

وی در خصوص عدم میزبانی ایران نیز گفت:

واقعا برای من جای سوال است چرا نمی توانیم یک میزبانی ساده را بگیریم؟ عربستان و سایر تیم های آسیایی میزبانی می گیرند اما برای ایران این مساله شدنی نیست و نمی دانم چه مساله ای پشت پرده است. به نظر من هر چه در فوتبال فرهنگ غنی و بازیکنان خوب داریم اما در بحث سخت افزاری رو به افول هستیم و از رقبای دیگر عقب افتاده ایم که این زنگ خطری است که امیدوارم مسوولان به آن توجه کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید در چهار دیدار باقی‌مانده خود به مصاف تیم‌های هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق برود. شاگردان دراگان اسکوچیچ فعلا از چهار بازی و یک بازی کمتر نسبت به چهار تیم دیگر گروه با ۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد و برای صعود نیاز به کسب حداکثر از دیدارهای پیش رو خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی چینی استقلال تیم ملی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ دراگان اسکوچیچ استقلال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی تیم ملی سوریه دراگان اسکوچیچ علی چینی فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند

درچارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین در ورزشگاه خانگی اش سردار آزادگان میزبان پیکان بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

امیر مسعود سرآبادانی در دقیقه ۵ نخستین گل شمس آذر را به ثمر رساند و نیمه اول این دیدار با برتری شمس آذر به پایان رسید.

این نتیجه تا دقیقه ۸۹ به سود شاگردان سعید دقیقی در جریان بود که حامد پاکدل مهاجم پیکان موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، اما در دقیقه ۱+۹۰ حسین گودرزی توانست گل دوم شمس آذر را وارد دروازه پیکانی‌ها کند تا شاگردان دقیقی ۳ امتیاز بازی خانگی شان را کسب کنند.

شمس آذر با این پیروزی  ۳۴ امتیازی شد و به صورت موقت در رتبه هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت. پیکان نیز با ۲۵ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی