Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@05:40:06 GMT

صعود تیراندازان اصفهانی در تازه‌ترین رده‌بندی جهانی

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۳۵۰۱

صعود تیراندازان اصفهانی در تازه‌ترین رده‌بندی جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رنکینگ جهانی تیراندازی بعد از ماه‌ها تعلیق، با پایان مسابقات جهانی هند اعلام شد.

بر همین اساس گلنوش سبقت‌الهی ملی‌پوش اصفهانی تپانچه بانوان در ماده ۲۵ متر با ۱۱ پله صعود در رده ۲۳ جهان قرار گرفت.

حسین باقری دیگر ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی هم طبق رده‌بندی اعلام شده، بهترین جایگاه را در بین سایر ملی‌پوشان دارد و در رده ۳۲ جهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات جهانی هند سهمیه المپیک از طریق رنکینگ توزیع خواهد شد که با پایان مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای، ورزشکاران المپیکی معرفی خواهند شد؛ کاروان ورزشی ایران با ۵ تیرانداز در تفنگ و تپانچه در مسابقات جهانی هند شرکت کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: رده بندی تیراندازی جهان گلنوش سبقت الهی حسین باقری ورزش اصفهان تپانچه تفنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برای بار سوم به سهمیه برسیم. اردوی تیم ملی تنیس روی میز از سوم اردیبهشت شروع شده و تا زمان اعزام این اردو ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیده ایرانمنش درباره عملکرد تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مسابقات فیدر جهانی چک، اظهار کرد: ندا شهسواری و مهشید اشتری خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌کنند. این مسابقات سطح بالایی داشت و ندا و مهشید با حریفان ایتالیایی و ژاپن بازی داشتند. شهسواری عملکرد خوبی برابر حریف ایتالیایی داشت، اما بازی را با پوئن نزدیک واگذار کرد.

وی افزود: اشتری نیز با بازیکن ژاپن بازی داشت و او هم بازی خوبی از خود نشان داد. هرچند حریفان آنها از نظر رنکینگ جهانی از پینگ‌پنگ‌بازان ما بالاتر بودند، اما دختران ما با وجود عملکرد خوب این بازی‌ها را واگذار کردند. هدف این بود تا نمایندگان کشورمان پیش از مسابقات انتخابی المپیک در اواخر اردیبهشت به میزبانی تاشکند ازبکستان در مسابقات باکیفیتی شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ادامه داد: شش سهمیه به آسیا دادند که هر سهمیه برای هر منطقه است. ما در آسیای میانه برای کسب سهمیه مسابقه می‌دهیم و کشورهای قزاقستان و ازبکستان رقبای ما و از نظر رنکینگ بهتر هستند. با توجه به آنالیز و تمرینات در تلاش هستیم تا به سهمیه برسیم. هرچند رقبای ما در مسابقات زیاد و در کمپ‌های مختلف آسیایی شرقی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: ما با شرایط سخت اقتصادی امکان حضور در کمپ‌های بین‌المللی را نداریم. برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برای بار سوم به سهمیه برسیم. اردوی تیم ملی تنیس روی میز از سوم اردیبهشت شروع شده و تا زمان اعزام این اردو ادامه دارد.

ایرانمنش درباره گلایه شیما صفایی درباره حضور نیافتنش در انتخابی المپیک، اظهار کرد: پیش از آنکه به مسابقات قهرمانی جهان برویم، یک جلسه در فدراسیون گذاشتیم و مقرر شد تا براساس عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت کنند. در سال‌های گذشته هر سه ملی‌پوش ما در مسابقات شانس برابر داشتند و عملکرد آنها را ارزیابی کردیم و به یک‌باره تصمیم نگرفتیم تا شیما را اعزام نکنیم. هر بازیکنی در این شرایط انتخاب نشود، طبیعی است که ناراحت شود.

وی اضافه کرد: صفایی بازیکنی آتیه‌دار و خوب است و ما با ارزیابی عملکردها تصمیم گرفتیم تا در انتخابی المپیک نباشد. معیار ما بین بدتر و بهتر نبود. هر سه ملی‌پوش ما از بازیکنان ارزنده کشور هستند. به عنوان مربی هیچ تفاوتی بین آنها قائل نمی‌شوم. با توجه به عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی جهان در بوسان کره جنوبی ندا شهسواری و مهشید اشتری بالاتر از صفایی بودند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: هنوز رنکینگ جدید جهانی منتشر نشده و آخرین رنکینگ ملی‌پوشان مربوط به مسابقات فیدر جهانی آلمان بود که رنکینگ آنها ارتقا یافت و رنکینگ اشتری ۳۳۶، شهسواری ۳۹۷ و صفایی ۴۰۳ بود.

منبع: ایرنا کد خبر 748303

دیگر خبرها

  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست