Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: نیروگاه ۵مگاواتی مشگین شهر به‌عنوان اولین نیروگاه زمین گرمایی کشور در خردادماه به بهره برداری کامل می‌رسد.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۴۰۰ بیشترین تلاش ما رفع موانع تولید و پشتیبانی از طرح‌ها و پروژه‌ها خواهد بود و پروژه‌هایی که در شتاب‌دهی تولید دارای اهمیت هستند مورد توجه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با بیان اینکه سد احمد بیگلو در کوتاه‌ترین مدت تکمیل و افتتاح شد، بیان کرد: این سد در حال حاضر۱۱میلیون متر مکعب آب دارد و فاز اول پایاب این سد به مساحت بیش از ۶۸۸هکتار تا دو هفته دیگر افتتاح می‌شود و فاز دوم آن تا سه ماه آینده در اختیار کشاورزان و مردم مشگین شهر قرار می‌گیرد.

ویبا بیان اینکه سند شهرستان مشگین شهر در قالب طرح های پیشرو در بحث زیر ساخت‌ها و تولید آماده می‌شود،  تصریح کرد: برای جاده گردشگری موئیل در سال‌جاری توجه ویژه‌ای جهت تکمیل و بهره برداری خواهد شد تا در جذب گردشگر و اشتغال‌زایی در این حوزه بتوانیم سرعت عمل مناسب داشته باشیم.

رییس شورای برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: تسریع عملیات اجرایی راه مشگین شهر به اردبیل با هماهنگی‌های لازم ادامه می‌یاید تا در تابستان سال‌جاری به‌صورت کامل راه چهار بانده مشگین شهر به اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

بهنام جو در ادامه گفت: در کنار پروژه راه آهن اردبیل به میانه، امسال ردیف اعتباری برای راه آهن اردبیل به پارس آباد نیز مورد توجه قرار گرفت که مطالعه آن دو سال است شروع شده و به شکلی ترسیم خواهد شد که کلیه شهرستان‌های شمال استان از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

استاندار اردبیل در تشریح ادامه بازدید خود از طرح‌ها گفت: سد اینچه برون به‌عنوان یکی از محورهای گردشگری و تامین بخشی از آب شرب مشگین با تامین اعتبار مجددا احیا می‌شود که حدود ۸ میلیارد تومان از اعتبارات در اختیار نماینده مشگین شهر و بقیه با پیگیری‌های لازم از محل‌های دیگر تامین اعتبار می‌شود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اکبر بهنام جو استاندار اردبیل زمین گرمایی نیروگاه مشگین شهر مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از انتشار آگهی مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بنای تاریخی خانه آصف اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شد.

وی افزود: واگذاری خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا انجام می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به با برنامه‌ریزی برای واگذاری سایر بناهای تاریخی استان، تاکید کرد: با توجه به اینکه واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی راه حلی مناسب برای مرمت و احیای این بناها است، در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از ۴ بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

کد خبر 749477

دیگر خبرها

  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل