Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس امور بین المللی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از آغاز همکاری های این دانشگاه با اساتید مدعو بین المللی خبرداد.

دکتر محمود حشمتی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه صنعتی کرمانشاه سال 1399 برای اولین بار اقدام به جذب دانشجوی خارجی کرد، افزود: ترم گذشته برای اولین بار دو دانشجوی خارجی را که بورسیه وزارت علوم بودند، جذب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ملیت این دانشجویان را از کشور افغانستان دانست و اظهار کرد: برای ترم جاری هم سه دانشجوی جدید داریم که این دانشجویان هم از کشور افغانستان هستند و وزرات علوم آنها را بورسیه کرده است.

رئیس  امور بین الملل دانشگاه صنعتی کرمانشاه افزود: این دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و بیشتر در رشته های مهندسی برق تحصیل می کنند.

وی از برنامه ریزی این دانشگاه برای جذب دانشجو از کشور عراق هم خبر داد و گفت: در حال انجام پیگیری ها و رفع موانع برای جذب دانشجو از این کشور هستیم و امید داریم برای مهر 1400 پذیرش دانشجویان عراقی را داشته باشیم.

حشمتی خاطرنشان کرد: البته باتوجه به تفاهم نامه‌هایی که با دانشگاه های سلیمانیه و صلاح الدین اربیل داشته ایم، اوایل سال دوره های کوتاه مدت را برای دانشجویان این دانشگاه برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه از آغاز همکاری های این دانشگاه با اساتید مدعو بین المللی خبرداد و گفت: اجرای این برنامه براساس تفاهم نامه ای است که چند ماه پیش با معاونت علمی ریاست جمهوری داشتیم تا از متخصصان، اساتید و کارآفرینان برتر ایرانی شاغل در دانشگاه های معتبر خارجی دعوت به همکاری کنیم.

به گفته رئیس امور بین الملل دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دکتر امین حاجی زاده از دانشگاه آلبورگ دانمارک، حسن مهرجردی از دانشگاه قطر، احمد عرب کوهسار از دانشگاه آلبورگ دانمارک، میرمیلاد میرسیار از دانشگاه فلوریدا آمریکا، میثم سلیمانی از دانشگاه هانوفر آلمان و پویان اصلانی از دانشگاه نیویورک آمریکا شش استاد مدعو این دانشگاه برای ترم جاری هستند.

وی خاطرنشان کرد: مهندسی مکانیک، برق و عمران سه رشته ای هستند که این اساتید با دانشگاه صنعتی در این رشته ها همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی کرمانشاه استانی علمی و آموزشی پذیرش دانشجوی خارجی دانشگاه صنعتی کرمانشاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 اعتراضات وسیع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های ایالات متحده در اعتراض به نسل کشی اسرائیل در نوار غزه، با واکنش‌ چالشی سیستم مواجه شده و گروهی از دانشجویان و اساتید دانشگاه توسط پلیس بازداشت شده‌اند. پس از این اتفاق، مجری آمریکایی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده که شعار «از رود تا دریا، فلسطین آزاد باید گردد» می‌دادند، گفت: هیچ کس به اندازه آیت الله (خامنه‌ای) از شعارتان خوشحال نمی‌شود! این گزارش جالب که در آن مطابق با رویه مرسوم رسانه‌های آمریکا در هفت ماه اخیر به نیروهای مقاومت فلسطین تروریست گفته می‌شود را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه