Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:38:21 GMT

۴۶۰ تن میوه نوروزی در چهارمحال و بختیاری فروخته شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۴۲۶۷

۴۶۰ تن میوه نوروزی در چهارمحال و بختیاری فروخته شد

جهانبخش مرادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این میوه‌ها در ۶۰ غرفه در سطح استان عرضه می‌شد که به سبب استقبال ضعیف مردم در روزهای تعطیل نوروز، تعدادی از غرفه‌ها جمع‌آوری شد، به طور مثال از ۱۰ غرفه شهر شهرکرد پنج غرفه فعال است.

 وی ادامه داد: عرضه میوه تا ۱۳ فروردین در استان ادامه دارد اما چنانچه تا آن زمان تمامی میوه‌ها به فروش نرسد، در ستاد تنظیم بازار نسبت به آن تصمیم‌گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی در خصوص وضعیت کالاهای اساسی در استان نیز گفت: به جز روغن خوراکی که با کمبود نسبی مواجه است در تامین دیگر اقلام مصرفی مردم مشکلی وجود ندارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمبود نسبی روغن خوراکی به سبب تعطیلی کارخانه‌های تولید روغن در تعطیلات نوروز بوده است که با آغاز به کار کارخانه‌ها این مشکل نیز برطرف می‌شود.

مرادی با بیان اینکه در خصوص تامین قند و شکر در استان با کمبودی مواجه نیستیم، تصریح کرد: در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به وفور وجود دارد.

وی همچنین از فعالیت سه کشتارگاه مرغ در استان خبر داد و گفت: در خصوص گوشت مرغ نیز کمبودی وجود ندارد و بر فعالیت کشتارگاه‌ها نظارت می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰شهرستان با بیش از ۹۷۹ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان