Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - همزمان با شب نیمه شعبان؛ ایلامی‌ها از بام منازلشان ندای «لبیک یا مهدی(عج)» سر دادند . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ شامگاه یکشنبه و همزمان با شب نیمه شعبان؛ ایلامی‌ها از بام منازلشان ندای ‌لبیک یا مهدی(عج)‌ سر‌دادند .

برنامه نورافشانی بر بلندای تپه شهدای ایلام، پخش مولودی در مساجد و رژه خودروی در سطح شهرهای استان نمونه برنامه‌هایی بود که در استان ایلام به اجرا در آمد و مردم ایلام با این اقدام ارادت خود را به ائمه بیان و در جشن میلاد امام زمان خود شرکت کردند و شاد شدند و فضای معنوی بر آسمان استان ولایت مدار و مرزدار ایلام طنین انداز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش زنده برنامه‌های شاد در صدا و سیمای مرکز استان، سرود و تواشیح به صورت سیار، فریاد «یامهدی ادرکنی» و قرائت «دعای فرج» در بلندگوی مساجد و اماکن متبرکه، پویش نذر و قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) و دفع بلا در روز نیمه شعبان انجام و توزیع گوشت قربانی بین فقرا از دیگر برنامه‌های اجرا شده در استان ایلام برای جشن میلاد امام زمان بود.

حجت الاسلام علی چراغی‌‌پور در این ارتباط به خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت مردم برنامه‌های جشن میلاد نیمه شعبان به صورت مجازی انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی استان ایلام افزود: برگزاری مراسم نیمه شعبان امسال با بیش از 300 برنامه متنوع فرهتگی، هنری در بستر فضای مجازی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان ایلام انجام و حضور مردم در این مراسم عیان بوده است.

مسجد مقدس جمکران همزمان با جشن نیمه شعبان نور افشانی شدویژه برنامه‌های جشن نیمه شعبان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اعلام شدکاروان‌های شادی هم‌زمان با جشن نیمه شعبان در قم به حرکت درمی‌آیند

وی افزود: حفظ سلامت مردم اولویت تمام برنامه‌های فرهنگی و ایام و مناسبت‌ها بوده و در ایام نیمه شعبان نیز این اولویت رعایت و مردم ایلام با حضور در فضای مجازی بیش از سالهای گذشته در این جشن به صورت مجازی حضور و ارادت خود را به ائمه ابراز کرده‌اند.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برابر هشدارهای سازمان هواشناسی از تاریخ سه‌شنبه 1403/02/11 تا پایان روز پنج‌شنبه 1403/02/13 سامانه بارشی کشور را درگیر رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید که در برخی نقاط گردوخاک خواهد کرد.

این سامانه ار روز سه‌شنبه 1403/02/11 نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان را در بر خواهد گرفت.

در ادامه نیز روز چهارشنبه 1403/02/12 استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و نیمه غربی استانهای فارس، کردستان و لرستان تحت پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

و در روز پنج‌شنبه 1403/02/13 استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان متاثر از این سامانه خواند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی