Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:16:16 GMT

ایران – سوریه؛ مصاف در رده سنی امید

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۴۳۹۹

ایران – سوریه؛ مصاف در رده سنی امید

در نشست بین رییس فدراسیون فوتبال ایران و سوریه تصمیمات جدیدی برای اجرا در ماه های آینده گرفته شد.

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال مقرر شد تا در شهریور ماه تیم ملی امید سوریه به تهران سفر کرده و یک دیدار دوستانه با تیم ملی امید ایران برگزار کند. البته این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که تیم ملی امید دو کشور در یک گروه قرار نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین رئیس فدراسیون سوریه درخواست برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال 15 سال دختران را در ایران داشت که با موافقت مسئولین فدراسیون فوتبال ایران روبه رو شد.

 

مقرر شد تا تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان ایران با سفر به سوریه، دو دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال این کشور برگزار کند. در پایان این ضیافت پیراهن شماره 10 از سوی رئیس فدراسیون فوتبال ایران به ژنرال حاتم اهدا شد. هم چنین رئیس فدراسیون فوتبال سوریه نیز لوح یادبودی را به عزیزی خادم اهدا کرد.

 

تیم ملی فوتبال سوریه هم اکنون به تهران سفر کرده است و قرار است روز دهم فروردین در استادیوم آزادی با تیم ملی فوتبال ایران دیدار کند. سوری ها پیش از سفر به تهران در منامه با تیم ملی بحرین بازی کردند که با نتیجه 3-1 شکست خوردند.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند. تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!