Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ذوب آهن در مورد وضعیت خودش و تیمش در سال گذشته و برنامه های سال جدید صحبت کرد.

قاسم حدادی‌ فر، کاپیتان ذوب آهن در خصوص شرایط تیم ذوب آهن در سال 99 صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، حدادی فر در ابتدا اظهار داشت:

واقعا ذوب آهن در سال 99 شرایط خیلی بدی را سپری کرد و اصلاً اوضاع تیم خوب نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم هفته‌های مربوط به فصل قبل که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و اشتباهات داوری هم از همان مقطع علیه ما شروع شد و در نهایت با توجه به اینکه تا هفته پایانی خطر سقوط را احساس می‌کردیم در نهایت با همت بچه ها و تلاش کادرفنی در لیگ ماندیم و هم امسال که از همان هفته اول دوباره درگیر اشتباهات داوری شدیم و شرایط برای تیم به گونه جالبی پیش نرفت. در کل سال 99 سال بدی برای ذوب آهن بود و امیدوارم در سال جدید شرایط بهتری را تجربه کنیم.

وی در مورد وضعیت کلی سال 99 هم گفت:

از هر جهت بخواهیم حساب کنیم واقعاً سال بدی بود. درگیری ویروس کرونا و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمد در کنار اینکه عزیزانی را از دست دادیم خصوصاً در بین اهالی فوتبال واقعاً اتفاقات بدی رقم زد و فکر می‌کنم حق مطلب را در مورد سال 99 خداداد عزیزی اخیراً در صحبت‌هایش به خوبی ادا کرد و بهترین توصیف را در مورد سال 99 به کار برد.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه قصد دارد در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند و بدین ترتیب سال جدید احتمالا سال پایانی فوتبال او خواهد بود هم توضیح داد:

من چنین تصمیمی را ابتدای فصل گرفته بودم ولی هنوز همه چیز قطعی نیست و باید ببینم آخر فصل چه خواهد شد ولی این احتمال وجود دارد که سال 1400 آخرین سال فوتبالی من باشد و این موضوع واقعاً برایم سخت است.

حدادی‌فر درمورد انتظارش از سال جدید هم توضیح داد:

امیدوارم در سال جدید این ویروس کرونا دست از سر ما بردارد و بتوانیم به زندگی معمولی و عادی برگردیم و مشکلاتی که مردم درگیرش هستند رفع شود و سال خوبی برای همه هموطنان آرزومندم.

اخبار داغ 

واکنش محمد نوری به تمایل همکاری مددی با مسی و رونالدو سفرای ایران در چهارگوشه جهان؛ بختیار، جدیدترین لژیونر ایران در سوئد آزاده نامداری: مردم شب اول مرگ مرا تنها نگذارید ! + عکس محل کشف جسد ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو و 7 گل اختلاف با رکورد گلزنی علی دایی / کاریکاتور دنی آلوز: پس از کافو، بهترین دفاع راست تاریخ فوتبال هستم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن سال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال

برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • گل اول استقلال به ذوب آهن + فیلم
  • گل دوم پرسپولیس به نساجی + فیلم
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • تساوی بی اثر گل گهر و شسم آذر/خبری از گل نبود
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)