Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار داشت: دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان (عج) به مرزهای جغرافیایی ایران خلاصه نمی‌شود و تأثیر حضور آنها در کشورهای دیگر هم قابل مشاهده است.

وی با اشاره به هراس دشمنان از اقتدار جمهوری اسلامی، افزود: سربازان متخصص امام زمان (عج) در عصر حاضر به کابوسی برای اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها تبدیل شده‌اند و بر کاخ سفید و کابینه اسرائیل نیز تسلط دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم خاش، میر جاوه، بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان تصریح کرد: بخشی از این تحریم‌ها توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شده است.

وی گفت: فراهم کردن بسترهای سرمایه گذاری از طریق ایجاد امنیت، جلوگیری از نا امنی و کشف توطئه‌های دشمنان از جمله اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان سیستان و بلوچستان است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با رویکرد حقیقت گویی تعامل خوبی با مردم استان دارند و همواره به دنبال احقاق منافع مردم بوده‌اند.

کد خبر 5177414

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سربازان گمنام امام زمان خاش مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا نیمه شعبان خطبه های نماز جمعه بوشهر تردد وسایل نقلیه گرگان اردبیل وزش باد تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مسافران نوروزی سانحه تصادف سربازان گمنام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • امامت سیاسی دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»