Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با نیمه شعبان، جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) با روشن کردن شمع و هوا کردن بادکنک جشن میلاد حضرت مهدی (عج) را در کربلا برپا کردند و این شب پرفضیلت را با دعا و نیایش احیا کردند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با شب میلاد حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت، کربلا به ویژه حرم سیدالشهدا (ع) و مقام امام زمان (عج) چراغانی و تزئین شد و جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) در کربلا و حرم امام حسین (ع) حضور یافتند؛ تا جایی که کربلا و به ویژه بین‌الحرمین مملو از جمعیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حرم حسینی به مناسبت ولادت امام دوازدهم چراغانی و گل‌آرایی شده و پارچه‌های سبزرنگ مزین به نام و القاب حضرت مهدی (عج) در صحن حرم ارباب نصب شد.

 

همچنین در شب میلاد امام زمان (عج)، جمعی از زائران که توفیق تشرف به کربلا را داشتند، در بین‌الحرمین شمع‌هایی روشن کرده و به احیای این شب پرفضیلت پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میلاد حضرت مهدی امام زمان کربلا حضرت مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداحی زیبای حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079870 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب
  • مداحی زیبای حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) + ویدئو
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع)در ایلام
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در دهلران
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد