Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:03:35 GMT

رییس مجلس درگذشت طلبه جهادگر را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۴۸۵۹

رییس مجلس درگذشت طلبه جهادگر را تسلیت گفت

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خبرگزاری خانه ملت، محمدباقر قالیباف با صدور پیامی نوشت: خبر درگذشت شهادت‌گونۀ جهادگر مخلص و طلبۀ جهادی حجت الاسلام و المسلمین آقای دانیال سالاری موجب تأسف و تأثر فراوان شد. 

در این پیام آمده است: آن مرحوم که عمر خود را وقف فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم جنوب کرمان به خصوص در شهر محروم قلعه گنج کرده بود، پاداش یک عمر مجاهدت‌های مستمر و مخلصانۀ خود را با عروجی شهادت‌گونه در حین فعالیت جهادی گرفت و با حسن عاقبت دعوت حق را لبیک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس شورای اسلامی نوشت: اینجانب این ضایعۀ مؤلمه را به عموم فعالان مومن گروه‌های جهادی سراسر کشور، خانوادۀ گرامی آن مرحوم و همۀ دوستان و آشنایان ایشان به خصوص جهادگران فعال در مناطق محروم جنوب کرمان و قلعه گنج تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن عزیز درگذشته رحمت و مغفرت واسعه مسئلت می‌کنم.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی قلعه گنج محمد باقر قالیباف گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قلعه گنج محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی قلعه گنج محمد باقر قالیباف گروه های جهادی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت