Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی همتی رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات قهرمانی کشور ممای و اوسیما (هنر‌های فردی) کونگ فوی آزادِ آقایان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت متمرکز در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در پایان این رقابت ها، در رده سنی جوانان و در بخش ممای علی بختیاری زاده و علیرضا کریمی به ترتیب بر سکو‌های اول و دوم ایستادند.

همتی با اعلام اینکه در رده سنی نونهالان و در بخش ممای، آریا سلیمانی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد، بیان داشت: در رده سنی نوجوانان و در بخش ممای نیز محمد خالدیان سوم شد.

او تصریح کرد: در رده سنی جوانان و در بخش اوسیما هم علیرضا کریمی موفق به کسب مقام دوم رقابت‌ها شد.

رئیس هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی استان کرمان با اشاره به اینکه در رده سنی نوجوانان و در بخش اوسیما محمد خالدیان در جایگاه سوم قرار گرفت، گفت: در رده سنی بزرگسالان و در بخش اوسیما نیز محمد حسن عباسی سوم شد.

همتی افزود: در بخش تیمی نیز تیم‌های استان کرمان در رده سنی نونهالان و جوانان موفق به کسب مقام سوم تیمی ممای شدند و در رده سنی جوانان هم مقام دوم تیمی اوسیما را کسب کردند.

او این موفقیت را به جامعه بزرگ کونگ فوی استان کرمان تبریک گفت.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کونگ فو هنرهای رزمی جوانان و در بخش استان کرمان رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

ابراهیم رئیسی در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

رئیس جمهور تاکید کرد: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است.

کد خبر 6091278

دیگر خبرها

  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید