Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عزیز رحیمی با اشاره به اینکه برداشت محصولات شتوی در مناطق جنوبی استان آغاز شده است، اظهار کرد: ناوگان برداشت شهرستان مرودشت همانند سنوات گذشته آماده اعزام به استان‌های جنوبی و همچنین شهرستان‌های گرمسیری استان به منظور برداشت به موقع محصولات مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، این کمباین‌ها قبل از اعزام به مناطق جنوبی توسط کارشناسان آموزش دیده اتحادیه تعاونی کمباین داران فارس بازدید و معاینه فنی می‌شوند و پس از معاینه کارت معاینه فنی دریافت خواهند کرد.

رحیمی با بیان اینکه هماهنگی لازم با نواحی شرکت نفت تحت پوشش به منظور تامین سوخت کمباین‌ها صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: مطابق با صورتجلسه ستاد برداشت غلات از قرار روزانه ۲۰۰ لیتر برای کمباین‌های متوسط. ۲۵۰ لیتر برای کمباین‌های نیمه سنگین (۱۱۶۵) و ۳۰۰ لیتر برای کمباین‌های سنگین در نظر گرفته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت بیان کرد: این شهرستان با دارا بودن ۵۱ درصد کمباین‌های استان بزرگترین ناوگان برداشت غلات کشور را دارد و نقش بسزایی در برداشت غلات کشور خصوصا در مناطق جنوبی دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی مرودشت برداشت غلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش