Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: بسیاری از مواقع مأموران مرزبانی در برخورد با اشرار و قاچاقچیان، اسلحه در اختیار دارند، اما به سبب موانع قانون توانایی استفاده از آن را ندارند و ما شاهد به شهادت رسیدن رزمندگان شاغل در مرزبانی هستیم که با اصلاح قانون می توان برخورد با قاچاقچیان و متخلفین را سامان بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان، با تبریک فرارسیدن اعیاد، مجموعه ناجا را امید آفرینان کشور خواند و عنوان کرد: زمانی یک حکومت و کشور می تواند به فکر آینده خود باشد که امنیت در آن جامعه تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: نیروی انتظامی ارتباط مستقیم با مردم دارد و به سبب گستردگی مأموریت ها، نقش اساسی در امیدآفرینی مد نظر مقام معظم رهبری ایفا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: فضای معنوی همراه با خدمات گسترده پلیس و مرزبانی باتوجه به مأموریت های آن بسیار مطلوب است و برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده که جای تشکر و قدارنی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ورود ناجا به حوزه اجتماعی و مشاوره که جزو وظایف ذاتی دستگاه های دیگر است، جای تشکر و قدردانی دارد، و نشان از تعهد مجموعه پلیس برای کاهش آسیب های اجتماعی و هدایت جامعه دارد.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: طبق آمار و ارقام شاهد روند کاهشی وقوع جرم و جنایت در استان هستیم که نشان از تأثیرگذاری فعالیت های ناجا دارد و در سال ۱۴۰۰ روند کاهش جرائم باید به صورت جدّی دنبال شود.

وی ادامه داد: بیشتر ارتباط مردم با کلانتری ها است و زیبا سازی و آرامش بخش بودن فضای کلانتری ها می تواند در برخورد و نوع نگاه مردم تأثیر گذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده اضافه کرد: مرزبانی استان هرمزگان نیازمند حمایت های گسترده است و باید پوشش گسترده‌ای جهت مبارزه با قاچاقچیان صورت بگیرد.

وی افزود: بسیاری از مواقع مأموران مرزبانی در برخورد با اشرار و قاچاقچیان، اسلحه در اختیار دارند، اما به سبب موانع قانون توانایی استفاده از آن را ندارند و ما شاهد به شهادت رسیدن رزمندگان شاغل در مرزبانی هستیم که با اصلاح قانون می توان برخورد با قاچاقچیان و متخلفین را سامان بخشید.

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن زمانی که تخلفی را یا در موارد نادری کوتاهی را مشاهده می کند و یا برخورد قانونی صورت می گیرد، اما باب میل برخی از جریان ها و گروه ها نیست، با هشتگ های متفاوت حملات خود را آغاز می‌کند و به دنبال امنیتی نشان دادن جوّ کشور و عدم امنیّت مردم است.

وی تصریح کرد: هنگامی که بسیاری از مأموران و سربازان مومن و مخلص عاشق وطن برای دفاع از کشور عزیزمان جان خود را  تقدیم می‌کنند شاهد حمایت هیچ جریان و گروهی در جامعه نیستیم و هیچ هشتگی برای قدردانی از آنان زده نمی شود و سودجویانی که به دنبال خدشه دار کردن چهره ناجا و پلیس بودند، سکوت می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی

نشست معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی امروز در محل این اداره کل برگزار شد. 

حسین شرافتی در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارش از اهم فعالیتهای صورت گرفته در خصوص اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال گذشته به بیان برنامه ها، طرحها و فعالیتهای پیش روی این اداره کل همسو با سیاست های سازمان ملی مهاجرت در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

محمد زهدی با بیان اینکه با هرگونه حضور اتباع غیرمجاز در استان خراسان رضوی بصورت جدی برخورد خواهیم نمود، خاطر نشان ساخت: اداره کل اتباع خراسان رضوی بعنوان دبیرخانه قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز و دستگاههای امنیتی و انتظامی مرتبط نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد