Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضوری گفت: آیین جشن میلاد حضرت مهدی (عج) به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در جوار قبور شهدای گمنام شهرستان جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد حضرت امام عصر (عج)، گفت: در برنامه ای که به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شد، نوجوانان مسجدی بیعت دوباره با امام خود حضرت مهدی (عج) بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: این مراسم در تپه نور الشهدا و در جوار قبور شهدای گمنام شهرستان جهرم برگزار شد که برگزار کنندگان آن اعضای نوجوان این کانون فرهنگی و هنری بودند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری هیئت دانش آموزی «یاوران ولایت» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» مسجد «الزهرا (س)» برگزار شده است، عنوان کرد: در این مراسم «فرشید میرزایی» مداح اهلبیت (ع) و عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به مولودی خوانی و مدیحه سرایی پرداخت.

 

حضوری بیان کرد: همچنین آیین جشن میلاد حضرت قائم آل محمد (عج) پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی و مدیحه سرایی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» و با حضور نمازگزاران، اهالی مسجد و اعضای کانون برگزار شد.

 

وی از اجرای شیوه نامه های بهداشتی توسط شرکت کنندگان این آیین قدردانی کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در جهرم، تاکید عوامل برگزار کننده جشن های نیمه شعبان، حفظ شیوه نامه ها بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» همچنین از توزیع بسته های آبمیوه با راه اندازی تکیه در جنب مسجد خبر داد و اظهار داشت: به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری تعداد یک هزار بسته آبمیوه برای توزیع میان مردم در این مناسبت خجسته و میمون تهیه شده است.

 

حضوری عنوان کرد: بسته های آبمیوه به مناسبت میلاد امام زمان (عج) میان مردم، خودروهای عبوری و عابران پیاده توزیع شده است.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن میلاد صاحب الزمان جهرم کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از طرح آموزشی و تربیتی «هزار مشعل» عصر چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

«هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

هزار مشعل طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که با محوریت جهاد تبیین در فعالیت‌های مسجدی به منظور احیای کارکردهای مساجد در هشت رشته طراحی شده است.

کد خبر 6094649

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود