Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: دشمنان و بد خواهان نظام اسلامی، فضای مجازی را به عنوان ابزاری مهم برای نفوذ به فرهنگ ایران اسلامی در دستور کار قرار داده اند.

سردار حسن کرمی در جلسه ای با حضور فرماندهان، معاونان و روسای یگان های ویژه ناجا با ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: از تلاش ها و جانفشانی های همه همکاران در سراسر کشور که در جهت آسایش و آرامش مردم شریف ایران اسلامی خدمت رسانی می کنند، تقدیر و تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ راهی برای ادامه موفقیت آمیز ماموریت های محوله عنوان کرد و افزود: یکی از رمزهای موفقیت یگان ویژه، جوان بودن و جوانگرایی است، از این رو باید توجه به علم و پژوهش، تقویت بنیه اعتقادی و جوان گرایی به طور جد در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: یگان ویژه در عرصه های مختلف برای خدمت رسانی به مردم در صحنه حاضر بوده و در ایام نوروز نیز در کنار فرماندهی انتظامی استان ها با هدف ارتقای امنیت و آرامش هموطنان تلاش می کنند.

سردار کرمی تصریح کرد: امروز دشمنان و بد خواهان نظام اسلامی، فضای مجازی را به عنوان ابزاری مهم برای نفوذ به فرهنگ ایران اسلامی در دستور کار قرار داده اند بنابراین آگاهی بخشی و روشنگری در این فضا از راهکارهای اصلی مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با تاکید بر اجرای مستمر طرح مواسات و کمک های مومنانه در سال ۱۴۰۰ گفت: اجرای خودجوش این گونه طرح های خداپسندانه علاوه بر خود سازی کارکنان، نقش بسزایی در ارتقای روحیه جهاد و هم دوستی آنان دارد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به اجرای طرح معنوی سفیر شهید خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح که از سال ۹۹ در یگان ویژه سراسر کشور کلید خورد، امیدواریم بتوانیم با ترویج فرهنگ ایثار و جهاد سهمی در مقابله با جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی داشته باشیم و در سال ۱۴۰۰ آن را به طور جد دنبال می کنیم تا آثار و برکات آن را در سطح نیروهای مسلح و جامعه مشاهده کنیم./ پایگاه خبری پلیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: یگان های ویژه ناجا ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده جمهوری اسلامی ایران، در آیین اختتامیه دوره توانمندسازی اساتید، معلمان و مربیان عقیدتی سیاسی ارتش که صبح امروز (پنجشنبه) در مرکز آموزش بصیرت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در شهر مشهد مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت ماه و روز معلم و همچنین روز خلیج فارس و اهمیت آن در تاریخ ایران گفت: نام گذاری این روز مصادف با اخراج پرتغالی های استعمارگر از تنگه هرمز است.

بنابر گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه حضور قدرت های خارجی در منطقه خلیج فارس نشان از اهمیت ویژه این منطقه است، گفت: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است و از همین رو هرکس که بتواند بر دریا حکمرانی کند، می‌تواند زندگی مردم را کنترل کند.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: قدرت های استعماری و به‌ویژه انگلستان با تخریب بنادر ایران و تبدیل آن به زمین سوخته سعی داشتند تا دسترسی ایران به آب های آزاد را محدود کنند و این موضوع نماد عینی تزریق فرهنگ استکباری بیگانه برای جلوگیری از رشد و پیشرفت ایران بود.

امیر دریادار سیاری با اشاره به لزوم تبیین خسارت های وارد شده از سوی استعمارگران به ایران به‌وسیله اساتید و معلمان گفت: اهمیت ویژه کار معلمان معارف دینی و قرآنی همین است که با استفاده از فرهنگ قرآنی به پرورش فکری تصمیم سازان و تصمیم گیران آینده ما کمک کنند تا آنان بتوانند خطرات ناشی از نفوذ فرهنگ های بیگانه و استعمارگر را بشناسند و در مقابل این جنگ نرم به مبارزه بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت ممتاز شهید عالی قدر استاد مطهری عنوان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شهید مطهری انسانی زمان شناس بود که با شناسایی نیازها، در جهت رفع آنها با اخلاص فکر می‌کرد، می‌نوشت و تلاش می‌کرد و به همین دلیل شهید مطهری نقش مهمی در تربیت و پرورش آینده‌سازان ایران داشت.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در یک سازمان گفت: مهم ترین دارایی هر سازمانی سرمایه انسانی آن است؛ چراکه سرمایه انسانی در زمان حاضر می تواند باعث رشد و تعالی سازمان شود.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: در راستای پروش سرمایه انسانی اثرگذار در یک سازمان، بحث تعلیم و تربیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در واقع می توان گفت برای داشتن سرمایه های انسانی کارآمد باید اساتید و معلمان توانمندی داشت که آنان را آموزش دهند.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ظهور تکنولوژی های نوین ارتباطی و به ویژه فضای مجازی کنترل اذهان مردم را در اختیار دشمنان قرار داده است، گفت: یکی از مهم ترین اهداف جنگ ترکیبی دشمنان، کنترل اذهان مردم و به ویژه جوانان و آینده سازان ایران در راستای تغییر ارزش ها و باور های آنان است که منجر به تغییر افکار و در نهایت تغییر رفتار آنان شود.

وی با اشاره به نقش معارف قرآنی و دینی و اساتید این حوزه در مواجه با جنگ نرم و ترکیبی دشمن گفت: یکی از وظایف مهم اساتید این حوزه ممانعت از تغییر ارزش ها و باورهای جوانان عزیز کشورمان از طریق تبیین دقیق معارف قرآنی و دینی و دعوت به تدبر در آیات قرآن کریم است.

امیر دریادار سیاری در پایان گفت: امروز یکی از نیاز های اصلی ما این است که به موضوع تعلیم و پرورش جوانان اهمیت بیشتری دهیم تا در نبرد های آینده و در مقابله با فرهنگ های استکباری دست برتر را داشته باشیم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902147

دیگر خبرها

  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم