Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: محمد جواد ظریف، وزیر  خارجه ایران در بدو ورود به تاجیکستان گفت: بسیار خوشحالم فرصتی پیدا شد تا برای اجلاس قلب آسیا و یک سفر دوجانبه به کشور دوست، همسایه، همزبان و همکیش تاجیکستان سفر بکنم و با مقامات تاجیکستان و سایر کشورهای که نسبت به افغانستان که آن هم یک کشور هم کیش، هم زبان و همسایه است، اشتراک مساعی بکنیم تا بتوانیم به برادران خواهران خود در افغانستان برای برقراری صلح پایدار و پایان درگیری ها در افغانستان کمک بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد جواد ظریف، وزیر  خارجه ایران در بدو ورود به تاجیکستان گفت که هدف جمهوری اسلامی کمک به برقراری صلح پایدار و پایان درگیری ها در افغانستان است.
وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در نهمین کنفرانس «قلب آسیا - روند استانبول» و مذاکرات با مقامات عالی تاجیکستان وارد «دوشنبه» شد مورد استقبال معاون وزیر امور خارجه تاجیکستان و سایر مقامات این کشور قرار گرفت.
ظریف در بدو ورود در رابطه با برنامه این سفر گفت: بسیار خوشحالم فرصتی پیدا شد تا برای اجلاس قلب آسیا و یک سفر دوجانبه به کشور دوست، همسایه، همزبان و همکیش تاجیکستان سفر بکنم و با مقامات تاجیکستان و سایر کشورهای که نسبت به افغانستان که آن هم یک کشور هم کیش، هم زبان و همسایه است، اشتراک مساعی بکنیم تا بتوانیم به برادران خواهران خود در افغانستان برای برقراری صلح پایدار و پایان درگیری ها در افغانستان کمک بکنیم.
وی با اشاره به برنامه دیدار و مذاکرات خود با مقامات عالی تاجیکستان، اظهار داشت: روابط ایران و تاجیکستان روابط دیرینه و برادرانه است، امیدوارم این سفر بتواند برای تقویت و گسترش همکاری ها در همه زمینه ها سهم خوبی ایفا کند.
علاوه بر شرکت و سخنرانی در این کنفرانس و مذاکرات با مقامات تاجیکستان، دکتر ظریف همچنین با وزرای امور خارجه تاجیکستان، افغانستان، پاکستان، هند و آذربایجان نیز دیدار خواهد کرد. برچسب ها: ظریف

منبع: خرداد

کلیدواژه: ظریف برقراری صلح پایدار و پایان درگیری ها در افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروزآباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان فارس، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار خود (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر نمودند.

سرهنگ جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 6093224

دیگر خبرها

  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند