Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:22:59 GMT

پیش‌بینی جو پایدار همراه با هوای مطبوع بهاری در اردبیل

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۵۵۰۶

پیش‌بینی جو پایدار همراه با هوای مطبوع بهاری در اردبیل

سیاوش محمدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: جوی نسبتاً پایدار در مناطق مختلف استان تا پایان هفته جاری تداوم داشته و آسمان در غالب نواحی نیمه ابری و گاهی مه آلود خواهد بود.

وی از گذر امواج دامنه کوتاه‌تر از میانی جو طی امروز در برخی مناطق نوار شرقی استان خبر داد و افزود: با توجه به تداوم و شدت فعالیت این موج در دامنه‌های کوهستانی قله سبلان بارش پراکنده باران و برف دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران در روز سه شنبه در مناطق مختلف استان نیز اشاره کرد و گفت: از عصر روز سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه نیز در برخی از مناطق نواحی مرکزی و جنوبی استان شاهد بارش پراکنده باران و برف خواهیم بود.

محمدی تصریح کرد: با توجه به تداوم حاکمیت جریانات شمالی تا روز چهارشنبه طی ساعات شبانه و صبحگاهی شاهد هوای نسبتاً سردی به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود و تغییرات دمایی قابل ملاحظه نخواهد بود.

وی با بیان اینکه روز پنج شنبه شاهد نفوذ زبانه‌های پرفشار خزری همراه با رطوبت و وزش باد در استان خواهیم بود بیان کرد: با جنوبی شدن جریانات جوی در مناطق مختلف استان و وزش باد گرمیج انتظار می‌رود دمای هوا به طور محسوسی در اواخر هفته جاری افزایش داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل آسمان استان را در روز طبیعت صاف مطبوع و بهاری عنوان کرد و گفت: آسمان استان طی روز پنج شنبه و جمعه صاف تا نیمه ابری توأم با وزش باد گرمیج و در برخی از نواحی جنوبی نیز رشد ابرهای همرفتی و رگبار باران پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5177258

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل سازمان هواشناسی بهار هواشناسی اردبیل سیاوش محمدی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه نیمه شعبان خطبه های نماز جمعه بوشهر تردد وسایل نقلیه گرگان اردبیل وزش باد مسافران نوروزی تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت و برگشت باران بهاری به آسمان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با خروج سامانه هوای بارشی امروز از آسمان گیلان، هوای استان تا یکشنبه پایدار است و دمای هوا به صورت نسبی افزایش می‌یابد.

محمد دادرس از بارش باران‌های پراکنده از عصر یکشنبه خبر داد و افزود: این شرایط جوی تا سه شنبه در گیلان برقرار است.

وی گفت: دریای خزر هم در این مدت با ارتفاع موج حداکثر ۷۰ سانتی متر ، برای فعالیت‌های دریانوردی با احتیاط مناسب است.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • طراوت بهاریِ باران در مناطق مختلف استان اردبیل
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • رفت و برگشت باران بهاری به آسمان گیلان
  • هشدار مدیریت بحران کرمانشاه در پی تشدید سامانه بارشی
  • بارش باران و هوای مطبوع بهاری در بندرعباس + فیلم
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید